چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

مجلس به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان ورود کند

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 829925
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار اعزام هیئی از مجلس به قم برای پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم شد.
مجلس به ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان ورود کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه سوم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: درباره مسئله تأسف بار مسمومیت دانش آموزان مدارس قم هنوز هیچ پاسخ قانع کننده ای به نمایندگان قم داده نشده است.

وی بیان کرد: برخی از مسئولان می‌گویند این مسمومیت به علت استرس است، برخی می‌گویند فوبیا است و برخی می‌گویند مشکوک است. هنوز این داستان ادامه دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‌رود هیئت رئیسه مجلس هیئت متشکلی از کمیسیون‌های آموزش، بهداشت و امور داخلی به قم اعزام کند و مجلس به این موضوع ورود کند تا خانواده‌های قمی از نگرانی خارج شوند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مأموریت داد تا این موضوع را دنبال کند.
 
https://jahannews.com/vdccioq4p2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdccioq4p2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *