جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

میانگین قیمت‌ گوشت ۲۹۰ هزار تومان است

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 829735
مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد ‌گوشت‌های بسته‌بندی خاص ‌تولید نشود و گوشت‌ها عمدتا به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.
میانگین قیمت‌ گوشت ۲۹۰ هزار تومان است
به گزارش جهان نيوز، مسعود امراللهی‌ مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با تسنیم در اراک میانگین قیمت‌ گوشت را حدود 290 هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: ‌آنالیز گوشتی که به عنوان گوشت لاشه گوسفندی جوان است بین 280 تا 290 هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ‌گوشت گرم وارداتی و گوشت گرم داخلی هم‌اکنون در حال توزیع در بازار است، افزو‌د:مصرف روزانه تهران حدودا 400 تن  است.

مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه "یک دست مغز ران و گوشت لخم بدون چربی در قالب یک بسته گوشتی نیم میلیونی عرضه شده است، تصریح کرد: این درحالیست که شاید از یک لاشه حدود 7 درصد وزن گوشت لخم نداشته باشد.

‌وی با بیان اینکه در مجموع در صنعت دسته‌بندی 97 کیلوگرم از این گوشت تولید شده بود، ادامه داد:‌ با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد این گوشت‌های بسته‌بندی خاص هم تولید نشود و گوشت‌ها عمدتاً به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

به گزارش تسنیم، از هفته گذشته، عکسی با مضمون یک بسته گوشت یک کیلویی با قیمت 500 هزار تومان در فضای مجازی دست‌به‌دست ‌شد، موضوعی که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.
https://jahannews.com/vdcbf9bwsrhb5zp.uiur.html
jahannews.com/vdcbf9bwsrhb5zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اا چقدر عالی!!!
تارا
Iran, Islamic Republic of
خیلی ارزانه