پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

گفت و شنود/ لازم نیست!

سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 829685
یادت هست همان روزها، روزنامه‌های زنجیره‌ای عکس تمام‌قد زلنسکی را با لباس نظامی در صفحه اول خود چاپ کرده و با تیتر درشت نوشته بودند «‌وسط میدان‌»!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه تایمز انگلیس فاش کرد که زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین بلافاصله بعد از شروع جنگ به یک پناهگاه زیرزمینی رفته و ۲ ماه در آنجا پنهان بود تا «‌نفتالی بنت‌»، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی از پوتین قول بگیرد که او را نکشد!

گفتم: پس آن تصاویری که با لباس نظامی از او منتشر می‌شد چه بود؟!

گفت: نفتالی بنت می‌گوید قبل از اینکه از پوتین قول بگیرم زلنسکی را نکشد، او بعضی روزها چند دقیقه‌ای از پناهگاهش بیرون می‌آمد و با لباس نظامی از او عکس می‌گرفتند و منتشر می‌کردند تا نظامیان اوکراین تصور کنند که رئیس‌جمهورشان در صحنه حضور دارد!
گفتم: یادت هست همان روزها، روزنامه‌های زنجیره‌ای عکس تمام‌قد زلنسکی را با لباس نظامی در صفحه اول خود چاپ کرده و با تیتر درشت نوشته بودند «‌وسط میدان‌»!

گفت: خُب برای اینکه آمریکا از زلنسکی حمایت می‌کرد!

گفتم: مستخدم یکی از خان‌ها که گوشش سنگین بود، دید خان داره می‌خنده، او هم زد زیر خنده و غش ‌و ریسه رفت! یکی از حاضران پرسید؛ فهمیدی خان چرا می‌خنده؟ یارو گفت؛ فهم لازم نیست!

وقتی خان می‌خنده باید بخندی!
https://jahannews.com/vdcfc1dctw6d0va.igiw.html
jahannews.com/vdcfc1dctw6d0va.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
United States
در مصاحبه بنت صحبتی در مورد پناهگاه زیرزمینی و تصویر با لباس نظامی نیست.فقط به قول پوتین در مورد نکشتن زلنسکی اشاره کرد.