جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سریال نوروزی شبکه پنج مشخص شد +عکس

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 829499
نیما شاهرخ‌شاهی و جمعی از بازیگران شناخته شده در سریالی حضور دارند که قرار است برای ایام عید نوروز ۱۴۰۲ مهیای کنداکتور مهمِ تلویزیون شود.
سریال نوروزی شبکه پنج مشخص شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، این روزها گمانه‌زنی‌ها درباره سریال‌های نوروزی ادامه دارد. حضورِ «نون‌خ» سعید آقاخانی بعد از یک سال غیبت در آنتن نوروز و رمضان 1402 قطعی‌تر از بقیه مجموعه‌های تلویزیونی است. بحث «جشن سربرون»، سریال تازه مسعود ده‌نمکی که هنوز خبر چندانی درباره آن بیرون نیامده، «وضعیت زرد» و «آقای قاضی» و چند سریال دیگر مطرح است. 

سیاوش قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با تسنیم از سریالِ جدید شبکه پنج سیما برای ایام نوروز خبر داد. 

این سریال «تو هم مثل من» نام دارد. رضا علیپور کارگردان آن و بهرام درخشان تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده دارد. این سریال روزهای پایانی فیلمبرداری‌اش را در لوکیشن‌های تهران می‌گذراند و قرار است برای ایام نوروز 1402 خودش را مهیای پخش کند. 
 

این مجموعه تلویزیونی که روایتگر ماجراهایی در یک دفتر مجله است، مخاطب را واردِ داستان آدم‌هایی می‌کند که در جامعه درگیر اتفاقاتی خاص هستند. یکی از نکاتِ‌ جالب، نقش اصلی این سریال است که درگیر پایان‌نامه خود درباره همین معضلات است و زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 

در این سریال نیما شاهرخ‌شاهی‌، فریبا طالبی، مهدی امینی‌خواه، محمد فیلی، فرهاد بشارتی، بیتا خردمند، امیر صدهزاری، اسفندیار ابراهیمی، بهزاد رحیم‌خانی، مهری‌ آل‌آقا، رضا علیپور، فرج‌الله گل‌سفیدی، فریده دریامج، مهرسا مطوری‌نژاد و سیاوش قاسمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه پنج سال‌ِ گذشته «دردسرهای شیرین» پوریا پورسرخ و مریم مومن داستان یک زوج را روی آنتن داشت که یک مجموعه خانوادگی با موقعیت‌های شیرین بود. باید دید که سریال «تو هم مثل من» با حضورِ بازیگران شناخته‌شده می‌تواند با بقیه کارها خصوصاً سریالِ «نون‌خ» شبکه یک سیما رقابتی داشته باشد و مخاطبان را همچون این روزها که «شهباز» روی آنتن شبکه پنج سیماست که این سریال را دنبال می‌کنند، مخاطب پروپاقرصِ این سریالِ نوروزی باشند؟
https://jahannews.com/vdci33av3t1ar52.cbct.html
jahannews.com/vdci33av3t1ar52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *