دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

هوشیاریِ شهرام عبدلی برگشت

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 829496
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.
هوشیاریِ شهرام عبدلی برگشت
به گزارش جهان نيوز، شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی الان در بیمارستانی در مشهد بستری است.

خبر درباره بستری شدنِ شهرام عبدلی به انواعِ مختلف در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود. امیر غفارمنش امروز از حالت افت هوشیاری او خبر داد و از مردم خواست برای او دعا کنند. 

خبرنگار تسنیم در تماسِ دوباره با این بازیگر، به خبر امیدوارکننده‌ای دست پیدا کرد.

غفارمنش از بازگشتِ هوشیاری به شهرام عبدلی خبر داد و گفت: من 20 دقیقه پیش باخبر شدم که هوشیاریِ شهرام عبدلی بالا آمده و فضای امیدوارکننده‌ای اتفاق افتاد. به گونه‌ای که الان همه گروهِ این پروژه‌ای که در مشهد مشغول به کاریم، همه خوشحال‌اند. 

وی به این نکته اشاره کرد که امیدوارم با دعایِ مردم همین‌طور وضعیت بهتر شود و عمل جراحی دوم هم با موفقیت انجام شود و شهرام عبدلی هرچه زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند. 

پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یا آی سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می‌برد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. در حال حاضر به دلیل درگیری ارگان‌های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد. 

عمل جراحی اولی که بر روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است. البته عمل جراحی دوم به عملکرد ارگان‌های حیاتی و شرایط جسمانی شهرام عبدلی بستگی دارد که نیاز دارد یا خیر.
https://jahannews.com/vdcf11dcvw6d0ja.igiw.html
jahannews.com/vdcf11dcvw6d0ja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دعا می کنیم خداوند هرچه زودتر این سلبریتی مکتبی را شفا دهد.