پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

قصور پدر و مادری که به مرگ نوزاد منجر شد

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۷
کد مطلب: 829482
یک نوزاد دچار سرماخوردگی که با تاخیر به بیمارستان توسط پدر و مادرش آورده شده بود، فوت کرد.
قصور پدر و مادری که به مرگ نوزاد منجر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان بهارلو تهران با تماس تلفنی، مرگ مشکوک یک نوزاد را در بخش اورژانس این مرکز درمانی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 115 راضی و تیم بررسی‌صحنه جرم با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی بیمارستان بهارلو شدند و تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تیم جنایی در مرکز درمانی با جسد یک نوزاد مواجه شدند که به دلیل عفونت به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های ابتدایی حکایت از آن داشت که این نوازد توسط پدر و مادرش به بیمارستان آورده شده است.
 
تحقیقات تیم جنایی نشان می‌داد، نوزاد دچار سرماخوردگی شده اما دیر توسط والدین خود برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شده که همین تاخیر، مرگ تلخ این نوزاد را رقم زده است.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد نوزاد برای معاینات دقیق‌تر و مشخص شدن علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.
https://jahannews.com/vdcaaonau49nuy1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaaonau49nuy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خدا به پدر و مادر بي مبالات صبر دهد قطعا" پشيمانند از اين تعلل
Iran, Islamic Republic of
آن طفل معصوم زبان بسته چه زجری کشیده، نمی‌توانسته بگوید کجایش درد میکند، راه تنفسش بسته شده، گلویش میسوخته، خلاصه زجرکش شده.