جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شاهکار دوباره جهانبخش برای فاینورد/ ستاره ایران مهره‌ای تاثیرگذار برای قهرمانی +عکس

يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 829425
جهانبخش بار دیگر برای فاینورد درخشان ظاهر شد و توانست بهترین بازیکن زمین شناخته شود.
شاهکار دوباره جهانبخش برای فاینورد +عکس
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ هلند، فاینورد به مصاف آلکمار رفت و به برتری 2 بر یک رسید.

بر اساس گزارش فارس، در این بازی جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد حضور داشت و 90 دقیقه حضور داشت و نمایشی عالی از خود به جا گذاشت.

ستاره ایرانی باز هم برای فاینورد درخشان ظاهر شد و توانست گل اول فاینورد را با یک ضربه سر به ثمر رساند.

جهانبخش در این بازی با نمره 8.8 بهترین بازیکن زمین شناخته شد و توانست با آمار یک گل و 4 ایجاد موقعیت گل و 63 درصد دقت پاس مهره اصلی فاینورد نام گیرد. 

او در زمینه دفاعی نیز عملکرد خوبی داشت و یک تکل موفق به ثبت رساند و با 9 بازپس‌گیری توپ، 2 قطع توپ و 2 دریافت توپ آماری عالی از خود به نمایش گذارد.

جهانبخش در دوئل‌های هوایی عالی بود و از 6 دوئل رکورد 100 درصد موفقیت را به ثبت رسانید. او در دوئل‌های زمینی از 14 عدد تنها 5 بار موفق بود و آمار 36 درصد موفقیت در دوئل‌های زمینی را به نمایش گذاشت. 
 


فاینورد با این برد یک قدم بزرگ برای قهرمانی برداشت و با 49 امتیاز در صدر جای خود را محکم کرد. آلکمار با 44 امتیاز در رده دوم قرار دارد و آژاکس با یک بازی کمتر و 43 امتیاز در جایگاه سوم جای گرفته است. 

جهانبخش هفته گذشته نیز با آیندهوون نمایشی عالی داشت و توانست هر 2 گل فاینورد را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شناخته شود.
https://jahannews.com/vdchiwn6m23nikd.tft2.html
jahannews.com/vdchiwn6m23nikd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *