شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

مجری و ذاکران «حسینیه معلی» تغییر کردند

شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 829396
تهیه‌کننده مجموعه «حسینیه معلی» از تغییر مجری و کارشناسان مداح و ذاکر این برنامه برای پخش در سری جدید خبر داد.
مجری و ذاکران «حسینیه معلی» تغییر کردند
به گزارش جهان نيوز، سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه «حسینیه معلی» درباره فصل جدید این برنامه و ترکیب ذاکرین آنکه از ابتدای شعبان از شبکه سه پخش می‌شود به مهر بیان کرد: مهدی رسولی از فصل قبل همچنان حضور دارد رضا هلالی، احمد واعظی و حجت الاسلام مصطفی کرمی در این فصل به عنوان کارشناس حضور دارند.

وی اضافه کرد: از پایان فصل دوم حسینیه معلی که در ماه صفر پخش شد در این فکر بودیم که بتوانیم برنامه را متناسب با ایام موالید و در جشن‌ها تولید کنیم که دیدیم بهترین زمان ماه شعبان هست و بعد وارد پیش تولید شدیم و بنا داریم از ابتدا تا نیمه شعبان برنامه را به پخش برسانیم.

تهیه‌کننده درباره انتخاب کارشناسان جدید توضیح داد: در حوزه مداحی ظرفیت‌های زیادی داریم بزرگوارانی که می‌توانند روی کرسی‌ها بنشینند در همه سلیقه‌های مختلف حضور دارند و تصمیم گرفتیم همانطور که در فصل دوم تغییراتی داشتیم در فصل سوم هم تغییرات دیگری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تغییر مجری در این فصل نیز گفت: حامد سلطانی اجرای برنامه اعجوبه‌ها را دارد و نتوانستیم توفیق همکاری با او را داشته باشیم و در این فصل احمد اکبرنژاد از مجریان باسابقه شبکه سه برنامه را اجرا می‌کند.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: ضبط قسمت‌ها تمام شده و مشغول تدوین هستیم. خدا را شکر اجراهای خوبی از مناطق مختلف ایران شاهد خواهیم بود. همچنین میراث‌های مختلف شادی و مراسم‌های اهل بیت در بخش بین‌الملل فعال است که خواهیم دید. با توجه به اعیاد شعبانیه، محوریت این فصل از برنامه با توجه به این ایام جشن و سرور شادی است.

ستودگان درباره اینکه چرا وارد استعدادیابی در این حوزه نمی‌شوند؟ عنوان کرد: من در مصاحبه‌های قبلی هم اعلام کردم که برای شروع حسینیه معلی با خیلی از بزرگان فرهنگی و بیش از ۵۰ شخصیت کشوری ایده را مطرح کردیم و سعی کردیم نظراتشان را رعایت کنیم و یکی از محوری‌ترین و اصلی‌ترین ملاحظات این مشاوران آیت بود که به هیچ وجه وارد فضای مسابقه و استعدادیابی نشویم‌.

وی درباره دیگر جزییات برنامه و مهمانان خارجی گفت: در این فصل ۷۵ اجرا از کشورهای مختلف داریم. در فصل قبل از پنج قاره شرکت کنندگانی داشتیم که از آمریکا و اروپا هم بودند. در این فصل هم سعی کردیم وجهه بین المللی برنامه را کاملاً حفظ کنیم.

این تهیه کننده درباره نبود حامد سلطانی و اینکه لطمه‌ای به برنامه خواهد زد یا خیر عنوان کرد: برنامه حسینیه معلی قائل به یک شخص چه مجری چه تهیه کننده یا کارگردان یا حتی میز ذاکران نیست. او خودش الان اجرای اعجوبه‌ها را دارد و خدا را شکر دیده می‌شود و دست ما هم بسته بود که او را دعوت کنیم.

وی در پایان گفت: شادی معنوی و نمایش رسانه‌ای آن به شکلی که ایجاد بهجت و سرور بکند ولی به سمت ابتذال و لهو نرود و متناسب با مجالس اهل‌بیتی باشد، چالش بسیار سختی بود که امیدواریم این فصلِ حسینیه معلی توانسته باشد از عهده آن به خوبی برآید و مایه سرور مردم عزیزمان در ایام شادی آل‌الله (ع)، بدون گناه و همراه با انتقال معارف و معنویات باشد.
https://jahannews.com/vdceoo8vpjh8wxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceoo8vpjh8wxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زهراالسادات
Iran, Islamic Republic of
اینکه در چنین برنامه هایی عوامل عوض شوند خوبست
فرهاد رفعتی زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام من دوست داشتم شرکت کنم هر کجا گفتم رفتم نشد موفق باشین