جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مقامات چینی: بر کووید ۱۹ پیروز شدیم

شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 829338
رهبران ارشد چین پیروزی قاطع را بر کووید-19 اعلام کردند.
مقامات چینی: بر کووید ۱۹ پیروز شدیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از شفقنا، مقامات رسمی چین با اعلام اینکه کشورشان کمترین میزان تلفات کرونا توانستند این بیماری را مهار کنند، از پایان همه‌گیری کرونا خبر دادند.

مقامات بهداشت و درمان چین می‌گویند: کنار گذاشتن سیاست کوویدصفر باعث شد تا 80 درصد از جمعیت 1/4 میلیاردی چین به کرونا مبتلا شوند و راه برای کاهش آمارهای ابتلا و مرگ و میر باز شود.

با اینکه کشورهای دیگر و همچنین نهادهای جهانی آمارهای چین را در مورد کرونا زیر سوال می‌برند پکن اعلام کرده تنها حدود 80000 مورد مرگ ناشی از کووید را در بیمارستان‌ها ثبت کرده است.

برخی از کارشناسان می گویند که تلفات واقعی بسیار بیشتر بوده است، زیرا بسیاری از بیماران در خانه جان خود را از دست می دهند و گزارش شده است که پزشکان به طور گسترده ای از گزارش کووید به عنوان علت مرگ منصرف شده اند.

با این حال کمیته دائمی دفتر سیاسی چین در نشستی اعلام کرد: با تلاش‌های مستمر برای بهینه‌سازی اقدامات پیشگیری و کنترل کووید-19 از نوامبر 2022، واکنش چین به این بیماری در مدت زمان نسبتاً کوتاهی یک انتقال آرام را انجام داده است.

این سازمان با بیان اینکه «پیروزی قاطع بزرگی در پیشگیری و کنترل همه‌گیری به دست آمده است» افزود که تلاش‌های چین منجر به درمان بیش از 200 میلیون نفر از جمله نزدیک به 800000 مورد شدید شد.
 
https://jahannews.com/vdcaeonaa49nue1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeonaa49nue1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *