جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

درخواست صدور حکم حبس ابد برای ساپینتو توسط پیشکسوت استقلال!

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 829203
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت با شرایطی که برای ریکاردو ساپینتو به‌وجود آورده‌اند بهتر است برای او حکم ابد بدهند.
نوری: با این شرایط به «ساپینتو» حبس ابد بدهند!
به گزارش جهان نيوز، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال روند خوبش را از بازی با تراکتور تبریز در جام حذفی ادامه داد. بازیکنان در مقطعی از لحاظ روحی ـ روانی مشکل داشتند که ریکاردو ساپینتو به‌خوبی روی آنها کار کرد، برخی بازیکنان مثل مهدی قایدی، آرش رضاوند، عارف غلامی و... به دوران اوج خود بازگشته‌اند، شکل تیم دست ساپینتو آمده است و تعویض‌های خوبی انجام می‌دهد. استقلال توانست امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کند و با توجه به لغزش پرسپولیس هم‌امتیاز این تیم شود.

بازیکنان استقلال با غیرت و تعصب بازی می‌‌کنند
وی افزود: بازیکنان به آن خودباوری لازم رسیده‌اند و با تعصب و غیرت بازی می‌کنند. استقلال مدعی قهرمانی است و لیاقت دبل کردن قهرمانی را دارد، ساپینتو نیز به‌خوبی روی مسائل روحی ـ روانی بازیکنان کار کرده است و به آنها القا کرد که می‌توانند امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کنند.

کمیته انضباطی شمشیر را از رو بسته است
پیشکسوت تیم فوتبال در مورد درگیری مجتبی حسینی سرمربی پیکان با روی ماتا دستیار ساپینتو و همچنین اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری، تصریح کرد: چرا این هفته‌ها همه روی ساپینتو زوم کرده‌اند؟ متأسفانه در هر بازی هر کسی به خودش اجازه می‌دهد حاشیه‌سازی کند، این مسئله ضعف کسانی است که نظارت می‌کنند. ساپینتو فردی است که شور و هیجان زیادی دارد، به دیگران چه‌ربطی دارد؟ چرا هر کسی دست روی نقطه‌ضعف این مربی می‌گذارد؟ کمیته انضباطی هم شمشیر را از رو برای استقلال بسته است و هر هفته به‌جای برخورد با عاملان حاشیه، ساپینتو را محروم می‌کند. استقلال این هفته‌ها قدرتمند ظاهر شده است و می‌خواهند با حاشیه‌سازی به تیم ضربه بزنند. رفتارهای مربیان با ساپینتو در جاهای دیگر انعکاس پیدا می‌کند و برای کشورمان خوب نیست.

پیکان مدیر ندارد که حسینی دخالت می‌کند؟
نوری با اشاره به رفتار حسینی، سرمربی پیکان با دستیار ساپینتو خاطرنشان کرد: پیکان مدیر و سرپرست ندارد که سرمربی از روی نیمکت بلند می‌شود و به خودش اجازه می‌دهد به‌سمت کادر فنی استقلال برود؟ سرمربی پیکان تنها می‌تواند در مسائل فنی دخالت کند نه اینکه درباره هر قضیه‌ای دخالت کند. از رفتاری که با کادر فنی استقلال شد، ناراحت هستیم. خوشحالم باشگاه استقلال بیانیه داد و اعتراضش را علنی کرد. از حسینی بعید بود که این رفتار را انجام دهد. او در بقیه بازی‌ها کنار خط آرام است ولی مشخص بود او را تحریک کرده بودند تا به کادر فنی ساپینتو بی‌احترامی کند.

حسینی گفت "بتمرگ"، ولی ساپینتو احضار شد
«امیدوارم کمیته انضباطی عدالت را رعایت کند.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: یک نفر به کادر فنی استقلال گفت "بِتَمَرگ"، ولی ساپینتو را احضار کردند، این بنده خدا را مظلوم گیر آورده‌اند و نمی‌دانم مشکل‌شان با او چیست، بهتر است با این شرایط، به ساپینتو حکم حبس ابد بدهند! من مانده‌ام مربیان تیم‌ها چطور به این زودی پرتغالی یاد گرفته‌اند و صحبت‌ها را ترجمه می‌کنند، فارسی بلد نیستند ولی پرتغالی ترجمه می‌کنند، با این شرایط به لیگ‌های معتبر بروند و مربیگری کنند چون چندزبانه هستند و نیاز به مترجم ندارند. این حاشیه‌سازی‌ها برای استقلال به‌خاطر گرفتن نتایج اخیر تیم است، ادامه این رفتارها درست نیست و خشم پیشکسوتان را در پی خواهد داشت.

پرسپولیس برای سومی، چهارمی بجنگد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با پیروزی روز گذشته سپاهان، به‌نظر می‌رسد این تیم مدعی اصلی قهرمانی باشد، گفت: بازی‌های سپاهان را دیده‌ام، آنها تیم پرمهره و خوبی هستند. سپاهان می‌تواند رقیب جدی استقلال برای قهرمانی باشد، پرسپولیس بهتر است برای سومی و چهارمی بجنگد، چون جنگ قهرمانی بین استقلال و سپاهان است، هرچند مدعی اصلی را استقلال می‌دانم.
https://jahannews.com/vdcbg9bwfrhb55p.uiur.html
jahannews.com/vdcbg9bwfrhb55p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *