پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

پایان ۳۴ سال چشم انتظاری خانواده شهید بادرام

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 829131
پیکر پاک شهید دفاع مقدس علیرضا بادرام که پس از ۳۴ سال دوری به آغوش خانواده بازگشت، روز جمعه در قم تشییع می‌شود.
پایان ۳۴ سال چشم انتظاری خانواده شهید بادرام
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پیکر شهید علیرضا بادرام از رزمندگان دوران دفاع مقدس که سال 67 در منطقه شلمچه و در عملیات تک دشمن در سن 16 سالگی به شهادت رسیده بود، پس از گذشت 34 سال از طریق آزمایش DNA شناسایی و احراز هویت شد.

جمعی از مسئولان سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام، بنیاد شهید و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در جمع خانوادگی این شهید بزرگوار خبر احراز هویت و شناسایی پیکر مطهرش را اعلام کردند.

شهید بادرام فرزند محمدتقی دهم شهریور سال 1351 در تهران به دنیا آمد و در تاریخ 4 خرداد 67، هنگامی که 16 سال سن داشت، در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید علیرضا بادرام همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در چند هیئت مذهبی و روز پنجشنبه در مراسم دعای کمیل مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شود.

همچنین پیکر این شهید والامقام 28 بهمن پس از اقامه نماز جمعه از مصلای قدس تا چهار راه شهدا تشییع و سپس در گلزار شهدای علی بن جعفر به خاک سپرده می‌شود.
https://jahannews.com/vdcbf9bw8rhb58p.uiur.html
jahannews.com/vdcbf9bw8rhb58p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *