جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بنت: اجازه قتل عام فلسطینیان را صادر کردم

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 829125
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که به‌شکلی اعلام‌نشده مجوز تیراندازی علیه فلسطینیان را تغییر داده و دست نظامیان و شهرک‌نشینان را برای قتل‌عام فلسطینیان بازتر کرده بود.
بنت: اجازه قتل عام فلسطینیان را صادر کردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نفتالی بنت در گفتگو با یک رادیو متعلق به مهاجران اسکان‌یافته در شهرک‌های صهیونیستی تأکید کرد، در دستورالعملی سرّی که وی به یگان‌های مختلف ارتش داده بود، مجوز بازتر شدن دست افراد حامل سلاح برای شلیک به‌سوی فلسطینیان صادر شده است.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گفتگوی بنت با رادیو "هانوش آدوم" خبر داد: این دستور را وی در دوره تصدی نخست‌وزیری‌اش صادر کرده بود اما اجازه نداد مسئله رسانه‌ای شود، بلکه به‌شکل محرمانه و مستقیم به فرماندهان یگان‌ها به‌ویژه یگان‌های شاغل در جنین ابلاغ شده است.

بنت اعتراف کرد: تغییر دستورالعمل باعث شد دست نظامیان و شهرک‌نشینان بازتر شود و تعداد زیادی از فلسطینیان در دوره نخست‌وزیری‌اش کشته شوند.

او اعتراف کرد بعد از سلسله عملیات انجام‌گرفته در بئر السبع، الخضیره، بنی‌براک و العاد، دستور آغاز عملیات موج‌شکن را صادر کرد که به‌طور مستمر هر شب انجام می‌گرفت و توانست تا حدودی موج حملات فلسطینیان را در آن زمان متوقف کند.

بنت با وجود اعتراف به این جنایت خود، نگفت چرا با وجود گسترده‌تر شدن قتل‌عام فلسطینیان صهیونیست‌ها همچنان با موج عملیات ضدصهیونیستی مواجه هستند.
https://jahannews.com/vdcewo8vnjh8wzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewo8vnjh8wzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناصری
Portugal
بالاخره مردم فلسطین تورا به درک واصل کرده وسرزمینشان راپس خواهندگرفت