شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

فوتبال ایران مدتهاست درجا می‌زند

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 828917
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کادر فنی استقلال به مرور از تیم شناخت پیدا کردند، در پنج هفته اخیر نتایج خوبی را گرفتند و به جمع تیم‌های صدرنشین اضافه شدند.
فوتبال ایران مدتهاست درجا می‌زند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در مسابقات در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال از ابتدای فصل روند رو به رشدی را آغاز کرد که بازی به بازی شرایط تیم و هماهنگی بازیکنان بهتر از قبل پیش رفت. اما این روند بعد از جام جهانی ادامه پیدا نکرد و تیم به مشکل خورد تا امتیازات حساسی را نیز از دست بدهد.

وی افزود: با توجه به اینکه کادر فنی استقلال به مرور از تیم شناخت پیدا کردند، در ۵ هفته اخیر نتایج خوبی را گرفتند و به جمع تیم‌های صدرنشین اضافه شدند. به طور حتم استقلال در بازی‌های آتی می‌تواند همین روند پیروزی‌های خودش را ادامه دهد و صدر جدول را از آن خود کند.

*ساپینتو نمی‌دانست برخی بازیکنانش چه مشکلاتی دارند
کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه مربی باید برای رشد و پیشرفت تیمش به مرور از بازیکنان شناخت پیدا کند، تصریح کرد: مربی خارجی وقتی وارد یک تیم ناشناخته می‌شود هیچ آگاهی به تیم و بازیکنان ندارد و باید به آن مربی زمان بدهند تا بعد از شناخت نفرات، تاکتیک مورد نظرش را در تیم پیاده کند. مگر استقلال، رئال مادرید است که همه بازی‌هایش را تمام دنیا ببینند و مربی از قبل بازیکنان را بشناسد؟

وی ادامه داد: ساپینتو که به عملکرد سال قبل یزدانی، مرادمند یا آمانوف اشراف نداشت و نمی‌دانست که این نفرات چه مشکلاتی دارند که بخواهد از آنها بهترین بازی را بگیرد. از طرف دیگر مربیگری سلیقه‌ای است و به طور حتم مربی تمامی بازیکنانش را مورد سنجش قرار می‌دهد. سرمربی استقلال هم هر چه به جلوتر رفت، از بازیکنانش شناخت بهتری پیدا کرد و هم اکنون هم می‌بینیم که استقلال فاصله کمی با صدر جدول دارد.

*با ندانم کاری‌ها در رأس فوتبال ایران همچنان فاصله‌مان با سایر تیم‌های بیشتر می‌شود
پیشکسوت فوتبال درباره دیدار استقلال با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر اذعان کرد: پیکان تیم جوان و با انگیزه‌ای است و قطعاً بازیکنان‌شان مقابل استقلال با تمام وجود بازی خواهند کرد. بعضاً دیده می‌شود که برخی‌ها می‌گویند دیدار با پیکان بازی راحتی برای استقلال خواهد بود، اما این تیم را نباید حتی با نداشتن بازیکنان اصلی‌اش دست کم گرفت. بازیکنان فوتبال ایران از نظر کیفیت اکثراً در یک سطح هستند و بازیکنان تیم‌های پایین جدول با صدر جدول آنچنان با یکدیگر تفاوتی ندارند.

موسوی در پایان درباره عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبال ایران مدت زیادی است که در رده ملی و باشگاهی در جا زده است، این عقب ماندگی به خاطر این است که فدراسیون فوتبال و مسئولان، برنامه‌ریزی دقیقی برای آینده فوتبال ندارند. فوتبال شرق آسیا مدت‌هاست پا فراتر گذاشته است و با فوتبال ایران فاصله زیادی گرفته. با ندانم کاری‌ها در رأس فوتبال ایران همچنان فاصله‌مان با سایر تیم‌های درجه دوم و سوم آسیا ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdccs4q4m2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdccs4q4m2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *