شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

صدور کیفرخواست برای ۸ متهم ارزی

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 828905
دادستان تهران از ختم تحقیقات قضایی و صدور کیفرخواست برای ۸ متهم اقتصادی وابسته به شرکت‌های گروه محسن بابت قاچاق ارز دولتی، عدم ایفای تعهدات واردات کالا وتحصیل مال نامشروع خبر داد.
صدور کیفرخواست برای ۸ متهم ارزی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دادستان تهران از ختم تحقیقات قضایی و صدور کیفرخواست برای ۸ متهم اقتصادی وابسته به شرکت‌های گروه محسن بابت قاچاق ارز دولتی، عدم ایفای تعهدات واردات کالا وتحصیل مال نامشروع خبر داد.

علی صالحی اظهار کرد: متهمان پرونده موسوم به شرکت‌های گروه محسن به صورت سازمان یافته و در قالب سه شرکت واردات کالا و یک شرکت تجاری در خارج از کشور، مبالغ کلانی ارز دولتی از بانک‌های مسکن و پاسارگاد دریافت کرده و بدون ایفای تعهدات مربوط به واردات کالا، با قاچاق ارز دولتی به خارج از کشور مبالغ کلانی مال نامشروع تحصیل کرده‌اند.

دادستان‌ تهران تصریح کرد: در این پرونده ۸ متهم با همدستی یکدیگر جمعاً ۱۳۹ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ درهم امارات و ۷۵۰ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۹۶ وون کره جنوبی از بانک‌های مسکن و پاسارگاد دریافت کرده‌اند و بدون ایفای تعهدات ارزی و واردات کالای مناسب، جمعاً ۱۰۶۳ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۴۶۳ ریال مال نامشروع تحصیل کردند.
https://jahannews.com/vdcjyoeoiuqe8hz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyoeoiuqe8hz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
این افراد چطوری این کارها را میکنند ما میخواهیم 100 تومان وام بگیریم ریس بانک و بقیه کارمندان پدرمان را در میآورند آخرش میگویند وام قطع شده است