جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

8 ایده برای دکوراسیون فضای اداری

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 828807
بسیاری از افرادی که به شکل طولانی مدت از دفتر کار استفاده می کنند، برای ایجاد یک تنوع مطلوب، به دنبال ایده های جدید می روند.
بسیاری از افرادی که به شکل طولانی مدت از دفتر کار استفاده می کنند، برای ایجاد یک تنوع مطلوب،  به دنبال ایده های جدید می روند.
بسیاری از افرادی که به شکل طولانی مدت از دفتر کار استفاده می کنند، برای ایجاد یک تنوع مطلوب، به دنبال ایده های جدید می روند.
بسیاری از افرادی که به شکل طولانی مدت از دفتر کار استفاده می کنند، برای ایجاد یک تنوع مطلوب،  به دنبال ایده های جدید می روند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، این مطلب برای شما مناسب خواهد بود. در ادامه به بررسی ایده های جدید که به تازگی ترند شده و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته، می پردازیم.
ایده های ناب برای اجرا در دکوراسیون اداری
دکوراسیون فضای کاری به طرز قابل توجهی بر دیدگاه مشتریان شما اثر می گذارد. از سوی دیگر راندمان کاری شرکت را تغییر داده و موجب بهبود آن می گردد. همین مسئله موجب شده تا مدیران موفق که به دنبال اثرگذاری مثبت بر کارمندان و مشتریان هستند، به طراحی دکوراسیون داخلی اداری خود اهمیت دهند. اما ایجاد تغییرات گسترده برای عموم مدیران ممکن نیست. در این خصوص بد نیست تا با به کارگیری چند ایده ساده و ناب، تغییراتی شگرف و تأثیرگذار ایجاد کرد.

1.    ترکیبی از کار و زندگی ایجاد کنید

برای اینکه دکوراسیون اداری خود را از سایر رقبا متمایز ساخته و شرایط مناسبی برای کارمندان خود فراهم کنید، بهتر است محیط کار خود را به محل کار و زندگی تبدیل کنید. خب پیداست که تا به اینجا فضای کاری مناسبی تدارک دیده اید. حالا لازم است تا تلاش خود را برای ایجاد یک محل مناسب برای زندگی به کار بگیرید. در این خصوص طراحی اتاق استراحت و بازی، بهترین راهکار خواهد بود.

 

2.    از معجزه گیاهان سبز کمک بگیرید

برای اینکه روح کسل کننده فضا را در هم شکسته و حس پویایی را در بخش های مختلف محیط به جریان بیندازید، لازم است تا از انرژی مثبت گیاهان طبیعی کمک بگیرید. رنگ سبز گیاهان طبیعی موجب تقویت حس آرامش شده و به حس طبیعت دوست انسان دامن می زند.
در محیط هایی که از گلدان های طبیعی به وفور استفاده می شود، کارمندان حس راحتی بیشتری داشته و خیلی زود با یکدیگر دوست و رفیق می شوند. پس اگر برای پیشرفت کار خود به افزایش روحیه کار تیمی در کارمندان احتیاج دارید، استفاده از المان های طبیعی را در اولویت قرار دهید.

3.    سراغ نظم دهنده های مدرن بروید

برای اینکه به محیط کاری خود نظم و تعادل ببخشید، بد نیست تا از ارگانایزرها در موارد ضروری استفاده کنید. این نوع تجهیزات اداری شکل و شمایل زیبایی داشته و به افزایش نظم در محیط کمک می کند. در بسیاری از موارد مدیران نظم دهنده ها را به یک عنصر تزئینی در فضا تبدیل می کنند و از آن برای ارتقا سطح دکوراسیون اداری استفاده می کنند.

4.    کمی جسورانه عمل کنید

برای خلق یک دکوراسیون اداری خاص، متفاوت و پویا، بهتر است جسارت و شجاعت را چاشنی کار کنید. برای مثال در بخش هایی از محیط برای ایجاد نقطه تمرکز، از یک رنگ خاص و جسورانه استفاده کنید. شما می توانید بخشی از دیوار را به یک عنصر خاص و انتزاعی مجهز کنید. یا یک تکستچر خاص و جذاب را به بخش هایی از محیط اضافه کنید. اگر در انجام اینکار ماهرانه عمل کنید، نیمی از مسیر دیزاین دفتر کار را پیموده اید.

5.    از پارتیشن های کمک بگیرید

اگر تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی و دفتر کار پلان باز دارید، بهتر است دیوارهای مسدود کننده را کنار زده و از انواع پارتیشن های اداری برای تفکیک فضا استفاده کنید. امروزه تکنولوژی ساخت پارتیشن اداری پیشرفت قابل توجهی داشته و از شکل روتین خود خارج شده است. پارتیشن ها می توانند در انواع ثابت و متحرک به کاررفته و شکل و شمایل خاصی به محیط کاری شما دهند.
شما می توانید از پارتیشن های شیشه ای تک و یا دوجداره در دفاتر مدرن استفاده کنید. پارتیشن اداری فریم لس و کرتین وال نیز برای تفکیک فضاهای ساده و لوکس به کار می روند. از پارتیشن های چوبی نیز در دفاتر کلاسیک و سنتی استفاده می شود. اگر در پارتیشن بندی و انتخاب بهترین پارتیشن اداری تردید دارید، حتماً سری به وبسایت https://namadmemari.com بزنید تا با جدیدترین طرح ها و تکنیک های طراحی دکوراسیون اداری و پارتیشن بندی آشنا شوید.

6.    از تکنیک های مختلف نورپردازی استفاده کنید

می توان با ایجاد تغییر در شکل نورپردازی، تغییرات شگرف و در عین حال کم هزینه ایجاد کرد. برای اینکار کافیست نورهای تزئینی را در بخش هایی از محیط به کارگرفته و از این طریق شکل متفاوتی به دکوراسیون اداری خود دهید. در انجام اینکار استفاده از نورهای تأکیدی نیز کمک کننده خواهد بود.

7.    محدودیت موجود در سبک ها را کنار بگذارید

همه ما می دانیم که هر یک از سبک های دکوراسیون فضای اداری دارای قوانین و ضوابط مخصوص به خود هستند. اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد اگر بتوانید ترکیب ماهرانه ای از سبک های مختلف ایجاد کنید. امروزه سبک نئوکلاسیک که ترکیب متعادلی از سبک مدرن و کلاسیک ایجاد کرده، به یکی از محبوب ترین سبک ها برای طراحی دکوراسیون اداری تبدیل شده است.
در سبک نئوکلاسیک اصالت سبک کلاسیک و رومی حفظ شده، اما رنگ ها به شکل متفاوتی از پالت رنگ های روشن انتخاب می شوند. همچنین متریال های نفیس و ارزشمند سبک کلاسیک جای خود را به متریال های ساده و کم هزینه سبک مدرن داده است.

8.    ترند دکوراسیون اداری را دنبال کنید

برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه بیشترین تغییر را ایجاد کنید، لازم است تا به دنبال نمونه های ترند شده در جهان بروید. بررسی دکوراسیون های موفق اداری کمک می کند تا بتوانید از آن ها برای خلق یک دکوراسیون فضای اداری خاص و متمایز الگو بگیرید. اما اگر بودجه کافی در اختیار دارید، به جای دنبال کردن شخصی، از اشخاص ماهر در این زمینه کمک بگیرید. به کمک دفاتر طراحی دکوراسیون اداری می توان بهترین نتیجه را در طراحی دکوراسیون اداری دریافت کرد.
سخن پایانی
با چند ایده کاربردی و ناب در خصوص ارتقا سطح دکوراسیون اداری آشنا شدید. شما می توانید در تناسب با ماهیت کسب و کار و ابعاد فضای کاری خود از این ایده ها به شکل مطلوب و بهینه استفاده کنید. اما برای دریافت نتایج موفق تر لازم است تا از افراد ماهر در حوزه دیزاین دفاتر کاری کمک بگیرید.
 
https://jahannews.com/vdcawana049nua1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawana049nua1.k5k4.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *