پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خرید نرم‌افزار فروشگاهی با بهترین و به‌صرفه‌ترین امکانات

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 828806
این روزها کمترین فروشگاهی با فروش بالا را می‌توان پیدا کرد که از خدمات یک نرم افزار فروشگاهی کارآمد و جامع استفاده نکند. پای پیشرفت تکنولوژی در زمینه نرم‌افزار به فروشگاه‌ها نیز باز شده است و این روزها تمام فروشگاه‌های بزرگ، متوسط و کوچک از خدمات این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند. به‌منظور افزایش فروش، بالا بردن سود، کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان، دسته‌بندی و مدیریت بهتر انبار، امکان رصد وضعیت موجودی، مدیریت معاملات، بدهی‌ها و بستانکاری‌ها، مدیریت حساب‌های مشتریان و جلوگیری از هرج‌ومرج، چاره‌ای جز استفاده از نرم‌افزارهای فروشگاهی نیست. نرم‌افزار فروشگاهی هلو APEX یکی از بهترین، جامع‌ترین و به‌روزترین نرم‌افزارهای فروشگاهی موجود در بازار است که توسط مجموعه هلو در اختیار مدیران و کاربران قرار می‌گیرد.


نرم‌افزار فروشگاهی چیست؟ چرا باید از یک نرم‌افزار فروشگاهی استفاده کنیم؟
نرم افزار فروشگاهی نرم افزاری است که تمام تراکنش‌های مالی شما را در خود ذخیره می‌کند، امکان مدیریت انبار و موجودی کالاها را برای شما ممکن می‌کند، امکان نظارت بر سیستم فروش و به‌روزرسانی قیمت‌ها را برای شما فراهم می‌سازد و بدهکاری‌ها و بستان‌کاری‌ها را مشخص می‌کند. امکان دسته‌بندی و طبقه‌بندی محصولات را فراهم می‌کند، محصولات فروخته‌شده را فاکتور می‌کند و تمام ابزارهای لازم برای مدیریت هرچه بهتر یک فروشگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای خرید نرم افزار فروشگاهی هلو APEX می‌توانید به وب‌سایت هلو استور به نشانی اینترنتی https://holoostore.com مراجعه فرمایید. با یک سرچ ساده در گوگل متوجه خواهید شد که بیش از ۴۰۰ نوع نرم افزار حسابداری فروشگاهی وجود دارد که هرکدام به‌نوعی خودشان را بهترین و کامل‌ترین نرم افزار فروشگاهی معرفی می‌کنند . هرکدام مزایا، ویژگی‌ها و معایب خاص خودشان را دارند. پیدا کردن یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی جامع، کارآمد، قدرتمند و به‌روز در میان این تنوع گسترده، کار چندان آسانی نخواهد بود.

به همین منظور برای انتخاب بهترین نرم افزار فروشگاهی باید با خصوصیات و ویژگی‌های مهم، ضروری و کلیدی یک نرم افزار خوب و کارآمد آشنا باشیم. برای نظارت دقیق بر سیستم فروش، حسابداری و حساب‌رسی، درآمد، هزینه‌ها، سود، موجودی انبار و فروشگاه باید از یک نرم افزار فروشگاهی خوب و مناسب استفاده کنید. نرم افزار فروشگاهی هلو APEX همان نرم افزاری است که به دنبال آن هستید!

یک نرم افزار فروشگاهی خوب و مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟
انتخاب بهترین نرم افزار فروشگاهی امری نسبی و سلیقه‌ای است، چرا که هر فروشگاهی الزامات خاص خود را دارد و توجه به کاربری، ابعاد کسب‌وکار و انتظارات مدیر فروشگاه، می‌تواند معیارها برای انتخاب بهترین نرم افزار فروشگاهی را تغییر دهد. با این وجود اما فاکتورهای مهم و تأثیرگذاری هستند که یک نرم افزار فروشگاهی خوب و جامع باید آن‌ها را داشته باشد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزارهای فروشگاهی به شرح زیر است:
• قیمت مناسب.

• یکپارچگی در سیستم‌های حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، چک ، بانک و صندوق

• داشتن یک رابط کاربری ساده با فهم آسان تا هر شخصی با هر سطحی از مهارت استفاده از کامپیوتر، بتواند به‌راحتی با آن کار کند. اکثر افرادی که به‌عنوان مدیر فروشگاه یا اپراتور کار با نرم افزار انتخاب می‌شوند، آشنایی چندانی با کامپیوتر و محیط نرم افزارهای تخصصی ندارند.

• دقت و سرعت بالای اجرای برنامه و عملکرد بدون باگ؛ یک نرم افزار فروشگاهی خوب، اشتباهات را تصحیح کرده و آن‌ها را به حداقل می‌رساند.

• به‌روز بودن محیط و امکانات نرم افزار فروشگاهی بر اساس استانداردهای حسابداری روز؛ نرم افزار فروشگاهی هلو APEX یکی از به‌روزترین نرم افزارهای فروشگاهی در دسترس است.

• تهیه خودکار تمامی گزارش‌ها و اسناد بر اساس آخرین استانداردهای حسابداری.

• ارائه امکانات مناسب برای اصناف مختلف؛ واضح است که هر صنفی نیازها و خواسته‌های تخصصی خودش را دارد. نرم افزار فروشگاهی هلو APEX برای اصناف گوناگون طراحی شده است.

• در دسترس و جلوی چشم بودن امکانات اولیه به‌منظور انجام امور مالی با بالاترین سرعت.

• قابلیت صدور انواع فاکتور و گزارش‌گیری‌های دقیق؛ توانایی ارائه گزارش‌های مالی کاربردی از مهم‌ترین امکانات نرم افزار فروشگاهی هلو APEX به شمار می‌رود.

• داشتن پشتیبانی قدرتمند و دریافت به‌روزرسانی‌های نرم افزاری به‌منظور بهبود تجربه کاربری.

• یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها مانند آفیس، CRM و دیگر نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار

• سازگاری با قوانین مالیاتی و حسابداری

• امنیت بالا جهت حفظ اطلاعات مالی

خرید نرم افزار فروشگاهی هلو APEX از وب‌سایت هلو استور


بر اساس ویژگی‌های ذکرشده به‌راحتی می‌توان بهترین نرم‌افزار فروشگاهی را از بین بیش از ۴۰۰ گزینه در دسترس انتخاب کرد. نرم افزار فروشگاهی هلو APEX پیشنهاد ما به شما خواهد بود. تنها یک نگاه کلی به امکانات و نظرات کاربران کافی است تا نرم افزار فروشگاهی هلو APEX را به‌عنوان نرم افزار فروشگاهی خود برگزینید.

برخی از امکانات نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هلو APEX
معرفی کالاها به‌همراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و…
تعیین حداقل و حداکثر تعداد برای کالاها
عملیات ثبت سفارش خرید و فروش
گزارش موجودي و کاردکس تعدادی کالاها
گزارش سود هر كالا، هر فاكتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف و گزارش سود و زیان به‌صورت کلی
اتصال به صندوق‌های فروشگاهی، پوزهای بانکی، فیش‌پرینت و بارکدخوان
 تعریف و ایجاد دسترسی‌های خاص برای مدیر، صندوق‌دار، ترازودار، حسابدار و …
 صدور فاکتور تک فروشی برای فروشگاه با قابلیت چیدمان منوها و امکان بارگذاری عکس
 ثبت حواله ورود و خروج بین انبارها و فروشگاه
 تعریف پیک‌ها و گزارش مربوط به پیک‌ها
 کنترل فاکتورهای تسویه‌نشده و تسویه آنها
گزارش از جمع فروش روزانه کاربران صندوق
 گزارش‌گیری از ریز کالا و اسناد در صورت حساب اشخاص
 اتصال به لیبل‌پرینتر و چاپ بارکد مختص کالاهای فاقد بارکد
 تعریف چندین قیمت برای محصولات
 طراحی فاکتور اختصاصی فروشگاهی
 پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
 
با خرید نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هلو APEX، دقیقاً چه چیزهایی دریافت می‌کنیم؟
 لینک دانلود نرم‌افزار، بلافاصله بعد از خرید آنلاین
سریال فعال‌سازی سریع نرم‌افزار (SLM)
فایل راهنمای نصب نرم‌افزار و نحوه‌ی استفاده از آن
فیلم آموزشی نحوه‌ی کار با نرم‌افزار
پشتیبانی در ۷ روز هفته
حساب رایگان Myholoo (خدمات جامع و متنوع پس‌ازفروش)
امکان ارتقا به نسخه‌های بالاتر
برای دریافت نرم افزار فروشگاهی هلو APEX می‌توانید به وب‌سایت هلو استور مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdcjyoeomuqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyoeomuqe8oz.fsfu.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *