پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۱۳

حضور سرشکنجه‌گر معروف ساواک در تجمع دیروز ضدانقلاب +عکس

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 828805
پرویز ثابتی شکنجه‌گر معروف ساواک بعد از سالها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها، در تجمع دیروز ضدانقلاب در لس‌آنجلس به‌همراه خانواده‌اش شرکت کرد.
سرشکنجه‌گر معروف در تجمع ضدانقلاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پرویز ثابتی رئیس امنیت داخلی و سرشکنجه‌گر ساواک بعد از سالها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها در تجمع دیروز ضدانقلاب در لس‌آنجلس به‌همراه خانواده‌اش شرکت کرد.

ثابتی از چهره‌های معروف ساواک و رئیس اداره یکم این سازمان به‌شمار می‌رفت که زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری (موزه عبرت فعلی) هم از زیرمجموعه‌های آن به‌شمار می‌رفت و شکنجه زندانیان و مبارزان پیش از انقلاب زیر نظر وی صورت می‌گرفت.

معروف است در دوران ریاست‌جمهوری جان اف کندی، وی مقامات ایرانی را به انتخابات آزاد سفارش کرد. شاه از تیمسار پاکروان خواست از اوضاع مملکت تحلیل جامعی ارائه دهد تا او به جمع‌بندی برسد و پاکروان، این وظیفه را به ثابتی سپرد.

پروز ثابتی در تجمع دیروز ضدانقلاب در لس‌آنجلس

ثابتی در گزارشی که تهیه کرد نوشت که "مردم ایران برای دموکراسی آمادگی ندارند و این‌که شاه برایشان جذبه دارد و محبوب آنها باشد، کافی است؛ دادن آزادی و درانداختن انتخابات آزاد، دست حکومت را می‌بندد و کار دست ما خواهد داد!"

سال 91 کتاب خاطرات وی با نام «در دامگه حادثه» منتشر شد که بسیاری از فعالان سیاسی داخل و خارج کشور به مطالب آن انتقاد کردند و ثابتی را به تطهیر ساواک و تحریف تاریخ جنایات ساواک متهم کردند. 198 نفر از زندانیان ساواک نیز در نامه‌ای با استناد به  «عهدنامه بین‌المللی منع شکنجه و مجازات‌های اهانت‌آمیز و غیرانسانی» (مصوب مجمع عمومی سازمان ملل متحد در دهم دسامبر 1984)، خواستار پیگرد حقوقی ثابتی و اخراج وی از آمریکا شده بودند.

مدیر امنیت داخلی مخوف‌ترین دستگاه اطلاعاتی منطقه در اورلاندو به‌عنوان یک سه‌ملیتی ایرانی، اسرائیلی و آمریکایی زندگی می‌کند و شرکتی اقتصادی به‌نام Paris Enterprises دارد. او از حامیان مالی کمپین انتخاباتی جرج بوش و کمیته ملی جمهوری‌خواهان بوده‌ است.
https://jahannews.com/vdciuvavwt1arv2.cbct.html
jahannews.com/vdciuvavwt1arv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شکر خدا هر اشغالی که بخواهیم در این تجمعات حضور داشتند با امدن ثابتی هم جنس شان جور شد
نظري
Iran, Islamic Republic of
بجاي تلفظ آشغال بگوييم شغال مناسب تر است
Iran, Islamic Republic of
بعد از سالها زندگی در انزوا طرف دید که بعضی ها که زیر دستش شکنجه شده اند الان در خارج قید ایران را زده و ضد انقلاب شده اند ترسش ریخت
عمار
Iran, Islamic Republic of
بنده چند سال قبل از نزدیک زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری (موزه عبرت فعلی) را دیده ام، و آن جا مکانی بسیار مخوف می باشد، نمی دانم این شکنجه گرهای ظالم رژیم منحوس پهلوی چگونه نام انسانیت را با خود یدک می کشند حیوانات نیز اینقدر درنده نبودند که این وحشی های شکنجه گر خوی وحشی گری داشتند.
لعنت خدا بر شما باد.
Iran, Islamic Republic of
اینها به زباله دان انداخته شده اند.
Iran, Islamic Republic of
سیرک لس آنجلسی ها
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بزودی قبر یک متری با مار و مور و عقرب جایگاهش خواهد شد
لعنت خدا بر ای ستم پیشگان و جنایتکاران
Iran, Islamic Republic of
اون خانمی که می دونه ایشون شکنجه گر ساواک بوده چطور باهاش زندگی می کنه و اون بچه اش لابد به باباش افتخار می کنه . تصور کنید تو مدرسه از اون بچه سوآل شود شغل پدرت چیه . می گوید بابام شکنجه گر هست .
Romania
دختر شکنجه گر زاده .
رضا
Iran, Islamic Republic of
همین که می بینیم دشمنان انقلاب چنین حیوان های وحشی یی هستند که افتابی شده اند نشون می ده انقلاب راه درستی طی کرده
شجاع
Iran, Islamic Republic of
ربع پهلوی و چند تا از شاخ شکسته ها و و رشکسته های سیاسی باید به ثابتی وکالت بدهند چون از اونها پدر سوخته تر و آب دیده تر است
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
حرام‌لقمه در خاطراتش با کمال وقاحت میگوید در گزینش آموزش و پرورش در مقابل دین، نوشتم مسلمان شیعه، در حالی که به هیچ دین و آیینی اعتقاد نداشتم.