جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس:

غیبت بیرانوند مقابل صنعت‌نفت به چشم آمد/ هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 828605
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گوهری اشتباهاتی مرتکب شد که نزدیک بود کار دست سرخ‌پوشان بدهد.
هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
گروه ورزشی جهان نيوز: اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی‌ این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: با وجود اینکه پرسپولیس خیلی زود و در همان ابتدای مسابقه غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد، اما خیلی زود به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند.

وی ادامه داد: بازیکنان صنعت نفت آبادان به خوبی پرس نمی‌کردند و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس از فضاهای به وجود آمده خوب استفاده و موقعیت‌سازی کند. به نظرم شوت اسدبیگی گل شد، اما در نهایت اتفاق خوبی بود که گل به نام دیاباته ثبت شد.

*اشتباهات گوهری نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: زمانی که بازیکن صنعت نفت آبادان مصدوم شد، تاوارس تعویض اجباری کرد، اما او بدترین تصمیم ممکن را گرفت و مدافع چپ را به دفاع وسط آورد و پرسپولیسی‌ها از این فرصت استفاده کرده و بازهم موقعیت‌های گلزنی به وجود آوردند.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه نبود بیرانوند در این بازی تأثیرگذار و مشهود بود، گفت: بیرانوند بازی با پایش خوب است، اما گوهری اشتباهاتی مرتکب شد که نزدیک بود کار دست سرخ‌پوشان بدهد. بیرانوند بازیکن باتجربه‌ای است و از عقب زمین تیم را هدایت می‌کند و برای مهاجمان موقعیت‌سازی انجام می‌دهد.

*پرسپولیس هنوز هم فرصت جبران دارد
وی درباره عملکرد دیاباته در این بازی گفت: دیاباته به خوبی در فضاها قرار می‌گیرد و در بازی با صنعت‌نفت آبادان هم با حضور در فضاهای خالی توانست گل بزند. گلزنی در این بازی باعث شد روحیه‌اش بالا برود و این موضوع در ادامه مسابقات به نفع سرخپوشان خواهد بود.

آشتیانی در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند دوباره صدرنشین شود، خاطرنشان کرد: بله، ۱۱ بازی دیگر از مسابقات لیگ برتر مانده است و پرسپولیس فرصت جبران دارد. از سوی دیگر فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده و هر تیمی امتیاز از دست بدهد تیم بعدی به راحتی جایش را در جدول رده‌بندی می‌گیرد. به نظرم هنوز هم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.
https://jahannews.com/vdcgz797nak9x34.rpra.html
jahannews.com/vdcgz797nak9x34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانباز جنگ
Iran, Islamic Republic of
با هوچی گری