سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۷

نتانیاهو: ایران می‌خواهد ما را به قرون وسطی بازگرداند

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 828432
نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی با بیان اینکه به جز تسلط امنیتی بر کرانه باختری و منطقه، هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد، مدعی شد که تهران قصد دارد این رژیم را به قرون وسطی بازگرداند.
نتانیاهو: ایران می‌خواهد ما به قرون وسطی برگردیم
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز در مقر ستاد مرکزی ارتش این رژیم،  با حضور وزیر جنگ، رئیس شاباک و چند مسئول نظامی و سیاسی صهیونیست، از یگانهای کماندو این رژیم دیدن کردند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، نتانیاهو در جریان این بازدید، خطاب به نیروهای این یگان گفت: به جز تسلط امنیتی بر کرانه باختری و منطقه، هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد.
وی با بیان اینکه «شماری از گروهها وجود دارند که در سطح داخلی و در مناطق مختلف، قصد دارند ما را از بین ببرند»، ادامه داد: ما تا حد زیادی موفق شده‌ایم آنان را به عقب برانیم؛ چه در غزه یا لبنان».

نخست وزیر صهیونیستی مدعی شد: زمانی که درباره تسلط بر منطقه سخن می‌گوییم، درباره یورش به این منطقه حرف می‌زنیم. زمانی هم که از یورش می‌گوییم، به معنای درگیری است. شما سر نیزه دفاع از اسرائیل در کرانه باختری هستید.

وی در پایان ادعا کرد: ما در منطقه‌ای می‌جنیگم که همیشه در ان درگیری وجود دارد؛ [درگیری] بین کسانی که می‌خواهند با ما به سمت جلو حرکت کنند و بین نیروهای اسلامگرایی که قصد دارند ما را به قرون وسطی بازگردانند مانند ایران!».

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی پیش از این هم چنین ادعاهایی را تکرار کرد و  خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر جمهوری اسلامی ایران شد.

نتانیاهو درباره دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در پاریس گفت: «من شب گذشته با ماکرون دیدار کردم و درباره راه‌های مبارزه با تهدید اتمی ایران به تفصیل بحث کردیم».

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «من بر لزوم تقویت بازدارندگی علیه ایران و نواب آن در خاورمیانه تاکید کرده و گفتم که باید تحریم‌های قابل توجهی علیه رژیم ایران اعمال شود».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی با حمایت از تصمیم پارلمان اروپا برای اقدام علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادعا کرد: «زمان آن فرا رسیده است که سپاه پاسداران ایران به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه شود».

نتانیاهو همچنین افزود: «ما درباره آوردگاه منطقه‌ای و لزوم حفظ ثبات در منطقه، با توجه ویژه‌ای بر لبنان صحبت کردیم. علاوه بر این، درباره فرصت‌هایی برای گسترش دایره عادی‌سازی اسرائیل بحث کردیم».

در این نشست ماکرون نیز «حرکت پرشتاب» برنامه هسته‌ای ایران را مورد انتقاد قرار داد و گفت که تداوم این مسیر از سوی ایران بدون تبعات باقی نخواهد ماند.
https://jahannews.com/vdcexv8vwjh8wei.b9bj.html
jahannews.com/vdcexv8vwjh8wei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه احمق جان ما میخواهیم شما را به جهنم برگردانیم.. و این امر حتمی است
Iran, Islamic Republic of
شما که قرون وسطی نبودید که خواسته باشید به آن دوره برگردید. قرار شما بعنوان یک موجودیت سیاسی محو شود و بچه ها برگردند خونه باباهاشون.
Iran, Islamic Republic of
اين بابا هنوز نفهميده، که مي خوايم صهيونسيم رو از صحنه روزگار محو کنيم! قرون وسطي چيه؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ماکرون نیز «حرکت پرشتاب» برنامه هسته‌ای ایران را مورد انتقاد قرار داد و گفت که تداوم این مسیر از سوی ایران بدون تبعات باقی نخواهد ماند.!!!!!
به ماكرون نفله مي گيم :
هر غلطي مي خواهي بكن گنده تر از شما هم هيچ غلطی نکردند تو كه سوسك هم نيستي
ايران بايد سفارت فرانسه را مادامي كه اين نفله رئيس جمهور هست تعطيل كند . .
....
جهنم
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران و همه ملت های ستم دیده می خواهند که اسرائیل جنایتکار به جهنم برگردد نه قرون وسطی!.
Iran, Islamic Republic of
داره برای خودش تاریخ سازی میکنه که یعنی ما اون دوران قرون وسطی هم بودیم .