پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

دبیر جدید شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 828427
سید محمد امین آقامیری به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای سید ابو الحسن فیروزآبادی منصوب شد.
انتصاب دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز، «سید محمد امین آقامیری» به عنوان دبیر مرکز ملی فضای مجازی به جای «سید ابو الحسن فیروزآبادی» منصوب شد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی از شهریورماه 1394 با حکم حسن روحانی، رئیس جمهور وقت، عهده دار این مسوولیت بود و طی روزهای گذشته با طرح موضوع انتخاب دبیر جدید شورا از این سمت استعفا داده بود.

آقامیری 37 ساله دارای مدرک دکتری مدیریت، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی MBA و کارشناسی مهندسی برق هر سه از دانشگاه صنعتی شریف است. از جمله سوابق او علاوه بر فعالیت در بخش خصوصی، می توان به معاونت فناوری و نوآوری وزرات ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اشاره کرد.

رئیس پژوهشکده فناوری‌های راهبردی شهید رضایی، رییس هیات‌مدیره شرکت پیشران الکتریک شریف، عضو هیات‌مدیره شرکت فن گستران خودروی توسن، نائب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت اندیشه گستر مبین و مشاور قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان ازجمله مهم‌ترین مسوولیت‌های وی در چند سال گذشته بوده است.

این دومین انتصاب جوانان در این مسئولیت از ابتدای تشکیل شورا است و پیش از این مهدی اخوان در سال 91 با 34 سال سن در این مسئولیت قرار گرفته بود.
https://jahannews.com/vdcirvavyt1ar52.cbct.html
jahannews.com/vdcirvavyt1ar52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدرکش چقدر با حوزه فضای مجازی همخوانی دارد!
Iran, Islamic Republic of
داشتن مدرک دکترای مدیریت و مهندسی برق از دانشگاه شریف و معاونت فن آوری وزارت ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات سابقه نیست؟ وجدانا اگرم میخواهید مخالفت کنید با منطق رد کنید
Iran, Islamic Republic of
یقینا هر کسی باشه از اون مدیریت دولت قبل بهتر خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
معلومه از اینکه مدیریت قبلی کنار گذاشته شده خوب نگران شدی
Iran, Islamic Republic of
تو خودت چیکاره ای که داری نظر میدی؟
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیس جمهور! بی صبرانه منتظر تغییر....در شورای عالی امنیت ملی کشور هستیم.