پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 828408
ماجرای ماشین‌های کارنامه‌دار در سطح شهر چیست؟
احتمالاً شما هم به تازگی برچسب سبزرنگی را روی خودروهای شهر دیده‌اید. پس از  افزایش کنجکاوی شهروندان در مورد این برچسب، خبرنگاران ما نیز در مورد آن تحقیقاتی انجام دادند و متوجه شدند که این برچسب‌ها مرتبط با سرویس کارشناسی خودرو در کارنامه می‌باشد. این برچسب روی خودرو، به این معناست که این خودرو از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده و یک گزارش جامع در باره وضعیت سلامت خودرو به متقاضی ارائه شده است.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود تا خریداران و فروشندگان خودروهای دست دوم هنگام معامله نتوانند قیمت منصفانه و مناسبی را برای خودرو تعیین کنند، این است که وضعیت سلامت خودرو برایشان شفاف نیست.  

مجموعه «کارنامه» با ارائه خدمات کارشناسی شرایطی را فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند با درخواست آنلاین کارشناسی خودرو در محل  یک گزارش کارشناسی جامع را به همراه بازه قیمت منصفانه دریافت کنند.

گزارش کارشناسی کارنامه شامل نتایج بررسی تمامی ابعاد فنی و بدنه خودرو و همینطور تست رانندگی است. در واقع، متقاضی با دریافت این گزارش اطمینان پیدا می‌کند که  نسبت به سلامت  خودرو آگاهی کاملی پیدا کرده است. مهم‌تر از همه اینها، باید بگوییم که این گزارش تحت ضمانت ۱۰۰ میلیون تومانی قرار دارد.

گزارش جامع آنلاین و بدنه خودرو به شکل آنلاین ارائه می‌شود و گزارش بدنه در قالب یک نسخه کاغذی در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد؛ از همین رو، متقاضی می‌تواند در لحظه به این گزارش دسترسی پیدا کند.

اعتبار گزارش‌های کارنامه از این جهت است که علاوه‌بر کارشناس متخصص، تیم مستقر در  کارنامه نیز بر کیفیت آن نظارت دارند، و پیش از تحویل گزارش نهایی به مشتری، با بررسی کامل آن از صحت و اعتبار گزارش اطمینان می‌یابند.

متقاضیان دریافت گزارش کارشناسی خودرو می‌توانند با مراجعه به وبسایت کارنامه نسبت به دریافت گزارش فنی، بدنه، بازه قیمتی و برچسب سبز رنگ (این ماشین کارنامه دارد) برای خودروی مورد نظر اقدام کنند. کارشناسان مجموعه پس از بررسی 430 نقطه خودرو یک گزارش کامل از وضعیت آن به متقاضی ارائه می‌کنند.
 
https://jahannews.com/vdchv6n6623nikd.tft2.html
jahannews.com/vdchv6n6623nikd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *