کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت و خرید تیرآهن هاش از سایت آهن ملل

18 بهمن 1401 ساعت 10:16

قیمت روز تیرآهن هاش که با نام تیرآهن IPB نیز شناخته می‌ شود تحت تاثیر یک سری عوامل متغیر است. چرا که کارخانه تولید کننده به صورت روزانه قیمت تیرآهن هاش را اعلام می کند.


تیرآهن هاش پس از تولید به سرعت توانست جایگاه خود را در صنعت ساخت‌ و ساز و سایر صنایع پیدا کند و بسیار محبوب شد. نام این تیرآهن از شکل مقطع آن می‌ آید که به شکل حرف H شبیه است. تیرآهن هاش از نمونه‌ های قبل‌ تر خود لبه‌ های بلند‌تر، عمق بیشتر و مقطع بزرگ‌ تری دارد که این ویژگی‌ ها باعث محبوبیت زود هنگام آن شد.

تیرآهن هاش ساختار ساده‌ ای را دارد که باعث آسانی تولید آن شده است؛ همچنین دارای مقاومت خمشی قوی و وزن سبک در تمام جهات است؛ در نتیجه به طور گسترده در ساختمان‌ه ایی با سازه‌ های فولادی مورد استفاده قرار گرفته است. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، می توانید قیمت تیرآهن هاش را به روز در جدول بالا مشاهده کنید.

همان طور که بیان شد تیرآهن از پر استفاده‌ ترین مصالح در صنایع ساخت‌ و ساز است. تیرآهن‌ ها انواع مختلفی دارند که هرکدام با توجه به ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد خود، کاربرد مخصوصی دارند. تیرآهن هاش (H) به دو دسته هاش سنگین و هاش سبک تقسیم می‌ شود و شما می توانید قیمت تیرآهن هاش را در هر دو نوع به روز دریافت کنید.

انواع تیرآهن هاش

تیرآهن هاش به دو دسته تیرآهن هاش سبک و تیرآهن هاش سنگین تقسیم می‌شود. عمده تفاوت این دو تیرآهن در ضخامت آن‌ هاست. تفاوت ضخامت تیرآهن هاش سبک و سنگین باعث شده کاربردهای مختلفی نیز داشته باشند.

قیمت تیرآهن هاش

مقاطع پرکاربردی مانند تیرآهن هاش را به سختی می‌ توان قیمت‌ گذاری کرد. عوامل بسیار زیادی روی قیمت تیرآهن هاش اثر گذار است. شناخت عوامل موثر بر قیمت آن می‌ تواند تا به حدودی دسترسی به آخرین قیمت تیرآهن هاش آسان تر باشد و بتوان نوسان‌ های قیمت تیرآهن h را بهتر پیش‌ بینی نمود.

در ادامه مهم‌ ترین عواملی که می توانند بر قیمت تیرآهن هاش تاثیر بگذارند را بررسی می‌ کنیم و بعد از آن به بررسی قیمت تیرآهن نوع هاش سبک و هاش سنگین خواهیم پرداخت. تیرآهن هاش در سایزها و استانداردهای مختلفی تولید می‌ شود. تیرآهن هاش سبک در ضخامت کم‌ تری نسبت به تیرآهن هاش سنگین تولید می‌ شود. تیرآهن هاش سبک قیمت کم‌تری نسبت به تیرآهن هاش سنگین دارد. عمده اختلاف قیمت تیرآهن هاش سبک و سنگین به دلیل وزن این تیرآهن‌ ها است که آن اختلاف وزن نیز ناشی از اختلاف ضخامت آن‌ها می باشد.

از تیرآهن هاش سبک بیشتر در صنایع ساختمانی استفاده می‌ شود به همین دلیل رونق ساخت‌ و ساز می‌ تواند تاثیر زیادی بر تعیین قیمت هاش سبک داشته باشد.

قیمت تیرآهن هاش سنگین

تیرآهن هاش سنگین دارای ضخامت بیشتر و همچنین وزن بیشتری نسبت به تیرآهن هاش سبک است. از تیرآهن هاش سنگین بیشتر در صنایع نفت و گاز، صنایع کشتی‌ سازی، راه‌ سازی، پل‌سازی، سد سازی و ... استفاده می‌کنند که همین امر به نوبه خود بر قیمت هاش سنگین تاثیرگذار است.

البته از این نوع تیرآهن‌ ها در قسمت‌ های ستون ساختمان‌ ها و مخصوصا در آسمان‌خراش ها و سازه‌ هایی که نیاز به استحکام بالا دارند نیز استفاده می‌ شود. در نتیجه می‌ توان گفت که رونق در چنین صنایعی بیشترین تاثیر را بر قیمت تیرآهن هاش سنگین خواهد گذاشت.

قیمت روز تیرآهن هاش

قیمت روز تیرآهن هاش که با نام تیرآهن IPB نیز شناخته می‌ شود تحت تاثیر یک سری عوامل متغیر است. چرا که کارخانه تولید کننده به صورت روزانه قیمت تیرآهن هاش را اعلام می کند. از این رو می بایست در زمان خرید تیرآهن هاش حتما به آخرین قیمت تیرآهن هاش توجه نماید و با کارشناسان فروش تیرآهن هاش در تماس باشید.

خرید تیرآهن هاش

برای خرید تیرآهن هاش هم می‌ توانید به صورت مستقیم و حضوری به شرکت‌ های تولید و عرضه کننده مراجعه کنید و هم از سایت‌ های معتبر فروش آنلاین استفاده کنید. اگر یک پروژه عظیم در پیش‌ رو دارید بهتر است مستقیما به تولیدکننده مراجعه کنید و برای این کار می بایست از طریق بورس اقدام کنید. اما در صورتی که نیاز به حجم معینی از تیرآهن دارید، با توجه به هزینه حمل‌ و نقل بهتر است از شرکت‌ های عرضه تیرآهن هاش کمک بگیرید.

امروزه اکثر شرکت‌ های معتبر عرضه تیرآهن در بستر اینترنت به معرفی محصولات خود، قیمت روز آن، توضیح مکان و زمان حمل‌ و نقل پرداخته‌ اند. همچنین با استفاده‌ از کارشناسان آنلاین فروش تیرآهن هاش، می‌ توانید نیازسنجی بهتری از تیرآهن برای پروژه خود داشته باشید تا با آگاهی کامل خرید تیرآهن هاش مورد نیاز خود را انجام دهید. آهن ملل نیز یکی از معتبرترین فروشگاه های آهن آلات است که آخرین قیمت تیرآهن هاش را در بازار عرضه می دارد. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان آهن ملل، خرید تیرآهن هاش را با بهترین قیمت داشته باشید.


کد مطلب: 828354

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/828354/قیمت-خرید-تیرآهن-هاش-آهن-ملل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com