پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۹

بیانیه رسمی میرحسین برای عبور از خط امام(ره)

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 828224
کاربران شبکه‌های اجتماعی در پی بیانیه میرحسین موسوی از اصلاح‌طلبان خواستند مرز خود را شفاف سازند.
بیانیه رسمی میرحسین برای عبور از خط امام(ره)
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، میرحسین موسوی، از سران فتنه که اکنون در حصر خانگی است، در پی اغتشاشات و ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر طی بیانیه‌ای از لزوم برگزاری رفراندوم برای تغییر قانون اساسی و تشکیل مجلس مؤسسان برای تدوین قانون اساسی جدید گفته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این بیانیه را اعلام شفاف و آشکار ضدیت میرحسین موسوی با امام خمینی (ره) و گذر از جمهوری اسلامی تعبیر کرده و از اصلاح‌طلبان حامی او خواستند که حالا خط خود را از میرحسین که مواضعش را شفاف بیان کرده، روشن نمایند. برخی از کاربران نیز این بیانیه را ناشی از دور بودن میرحسین از جامعه ایرانی و عدم فهم ایران و مسائل پیش‌رو دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 محمد سلیمانی:
این پیام آقای موسوی اندکی آلوده به جوگرفتگی است! «مجلس مؤسسان و قانون مصوب مردم از هر قومیتی با هر گرایش سیاسی و عقیدتی». «با هر گرایش سیاسی و عقیدتی» یعنی چه؟ یعنی عناصر فاسد رجوی یا کومله که رسماً عوامل نهاد‌های امنیتی بیگانه هستند حق حضور در ارکان تصمیم‌گیری کشور را دارند؟
 
 فواد شمس:
بیانیه میرحسین موسوی و پیشنهاد قانون اساسی جدید بدون در نظر گرفتن اقتصاد سیاسی و بدون داشتن تحلیل طبقاتی است. از آن مهم‌تر تحولات ژئوپلتیکی عمیق پیش‌روی جهان را اصلاً درک نکردند. برای همین اصلاً تحلیل درستی از وضعیت ندارد و صرفاً یک همبستگی و تعارف با طبقه متوسط و خرده‌بورژوازی بود. 
 
 عبدالله گنجی:
میرحسین به هر گونه گمانه‌زنی درباره احساس تعلق خود به جمهوری اسلامی پایان داد و رسماً سازوکار‌های تغییر نظام برآمده از اندیشه سیاسی امام را اعلام و تکلیف خود را روشن کرد. اصلاح‌طلبان اگر نتوانند مواجهه شفافی داشته باشند مانند گذشته هزینه‌های او را متقبل خواهند شد. شرایط برایشان اره‌ای است. 
 
 عبدالرضا هادی‌زاده:
میرحسین بیانیه داده گفته باید همه‌پرسی برگزار کنیم. آخرش هم به ایده خودش ایراد گرفته و نوشته: «این پیشنهاد با ابهاماتی همراه است. کمترینش آنکه چه کسی قرار است آن را بپذیرد یا به اجرا بگذارد!» یعنی میدونه همه پرسی هم برگزار بشه یه عده مثل خودش هستن که نتیجه انتخابات رو هم نمی‌پذیرند. 
 
 کمال لطفی:
امروز میرحسین موسوی جا پای صدام حسین در سال ۵۹، منتظری در سال ۶۵، منافقین و نهضت آزادی و فسیل‌های سلطنت‌طلب و کرور کرور مقامات امریکایی و اسرائیلی و... در ۴۴ سال گذشته گذاشت که پیش‌بینی تمام شدن جمهوری اسلامی را کردند! بدانید تلاش‌تان را کردید، اما آنچه قطعی است وعده ولی خداست. 
 
 کاربری با نام «مصطفی»:
میرحسین دهه ۶۰، میرحسین سال ۱۴۰۱ را سرکوب می‌کرد! این درحالی است که میرحسین ۱۴۰۱ از میرحسین دهه ۶۰ اعلام برائت هم نمی‌کند! این مختصات یک شخص قدرت‌طلب است، نه شخصی که دچار تحول فکری شده. 
 
 رضا حاتمی‌وفا:
میرحسین موسوی دید نمیتونه رهبر مخالفا باشه، گفت ولش کن، بذار مخالفا رهبر من باشن. بزرگوار از دوران طلایی امام رسیده به براندازی جمهوری اسلامی. 
 
 مرتضی درخشان:
میرحسین مثل آپ‌هایی شده که سازنده‌ش رفته و خیلی وقته آپدیتش نیومده. 
 
 محمدحسین پیریائی:
مفاد بیانیه میرحسین موسوی نشان داد: ۱. به‌رغم بی‌توجهی نوبراندازان به میرحسین، نامه‌های وی با هدف جلوگیری از حذف کاملش منتشر می‌شود؛ ۲. دشمنان پس از یأس از براندازی پهلوی طلبان، رجوی طلبان و تجزیه طلبان در پی تست راه‌های جدیدند؛ ۳. در جمهوری اسلامی آزادی بیان در بالاترین سطح وجود دارد. 
 
 سبحان برکتی:
حال اصلاح طلبان دیدنی است! میرحسین که سال۸۸ ادعا کرده بود تقلب شده است و هیچ‌وقت نتوانست ادعایش را ثابت کند! و دروغش نتیجه‌ای جز مرگ بسیاری از جوانان، ناآرامی کشور و تحریم نداشت، امروز در بیانیه‌اش رسماً از جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و خواهان تغییر قانون اساسی کشور است. 
 
 امیررضا غلامی:
بیانیه میرحسین موسوی تکرار متوهمانه عبور از قانون اساسی در ۱۳ سال پیش بود. تغییر قانون اساسی که با امضای خونین شهدا و با رأی ملت تأیید شد؛ توهمی ا‌ست که غرب، غربگرایان و میرحسین آن را به گور خواهند برد.
https://jahannews.com/vdcdxj0joyt0xx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxj0joyt0xx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
. وقتی برخوردی در کشور وجود ندارد می شود این!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا. وقتی این همه سال برخوردی با ایشان نشده وضع بهتر از این نمیشود.
حمید
Iran, Islamic Republic of
موسوی در سال 88 از خط امام خمینی(ره) عبور کرد زیرا در نقش معاند و اپوزیسیون نظام ظاهر شد.
Iran, Islamic Republic of
باید گذاشت پای کهولت سن خودش هم نمیداند چه میخواهد فقط حرکتی وحرفی برای اینکه بگوید هنوز هستیم تادیده شود
Iran, Islamic Republic of
نباید به بهانه کهولت سن این همه سال رها میشد. .
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
باز صدای لاف در غریبی جناب میرحسین بلند شد..
شجاع
Iran, Islamic Republic of
از اولش هم جمهوری اسلامی و خط امام را قبول نداشت.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
درسته پيرو مكتب دكتر پيمان بود نه امام خميني (ره)
Iran, Islamic Republic of
این چه حصر خانگی است که هر دقیقه یه بیانیه می ده بیرون ضد نظام و امام این که شد هرج و مرج
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
این دوباره بازی خورد ! عاقبت بخیری ، نعمتی است ، که نصیب خیلی ها نمیشود !!
Iran, Islamic Republic of
این خودش استاد بازی دادن بود از همون موقع که در دهه 60 (علیرغم مخالفت شدید رئیس جمهور وقت یعنی حضرت آیت الله خامنه ای با انتخابش بعنوان نخست وزیر ) در نقش نخست وزیر امام ظاهر شد.
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه برای این بود که بگه ما هم هستیم - باشه - تو هم باش
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام
به تلاشهای این بی مقداران زیاد هم پرداخته نشود بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
نپرداز عزیز دل برادر مگه مجبوری

علی
Iran, Islamic Republic of
مگه ایشون در خط امام بود که حالا می‌خواهد از آن خط خارج شود..
Iran, Islamic Republic of
اوسالهاست از خط خارج شده وخود را بخواب زده.!
Iran, Islamic Republic of
خواب تویی که خیال میکنی دیگران در خوابن
Iran, Islamic Republic of
....ض
Iran, Islamic Republic of
مشیت خداوند بر این قرار گرفت که جمهوری اسلامی قبل از گسترش فضای مجازی ایجاد شود و انشالله پایدار خواهد ماند..