جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

خلبان صهیونیست: نتانیاهو را می‌کُشم

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 828182
در پی تصمیمات اخیر کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای «اصلاحات قضایی»، یک خلبان ارتش این رژیم نتانیاهو و وزیران کابینه افراطی و تندروی او را تهدید به ترور کرد.
خلبان صهیونیست: نتانیاهو را می‌کُشم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، «زئیف راز» خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در حمله این رژیم به تاسیسات هسته ای عراق در سال ۱۹۸۱ مشارکت داشت، گفت که «اگر نتانیاهو به اجرای برنامه های اصلاحات قضایی خود که یک "کودتا" است، ادامه دهد، باید ترور شود.»

این افسر ذخیره که از مخالفان سیاست های کابینه نتانیاهو است، اضافه کرد که «اگر نخست وزیر به قدرت دیکتاتوری دست یابد، او و وزیرانش باید کشته شوند».

حزب لیکود که ریاست آن را نتانیاهو عهده دار است در واکنش به این اظهارات در بیانیه ای اعلام کرد که «اقدامات تحریک آمیز علیه نتانیاهو اوج دیوانگی است. دعوت زئیف راز برای ترور نخست وزیر و وزیرانش ما را شوکه کرد، (دستگاه امنیت داخلی) شاباک و پلیس اسرائیل باید فورا او و دیگران را که علیه نتانیاهو اقدامات تحریک آمیز انجام می دهند، بازداشت کند.»

به نوشته خبرگزاری سما، پلیس رژیم صهیونیستی نیز پس از افزایش دامنه چنینی اظهاراتی علیه کابینه نتانیاهو در بیانیه ای اعلام کرد که «هرکس چنین سخنانی را در شبکه های اجتماعی منتشر کند، مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.»

پلیس صهیونیستی اعلام کرد که «با اقدامات تهدیدآمیز و تحریک کننده، مماشات نخواهد کرد و اگر ثابت شود که شخصی مرتکب جرمی شده لایحه کیفرخواست علیه او صادر خواهد شد.»

«یائیر لاپید» از سران اپوزیسیون و مخالف کابینه نتانیاهو ضمن حمایت از تداوم اعتراضات علیه کابینه گفت: «تمام دوستداران اسرائیل را به تظاهرات و اعتراض و آمدن به خیابان دعوت می کنم، اما به شرط آنکه از قانون محافظت شود و اعتراض ها به سمت خشونت نرود.»

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، ده‌ها هزار نفر علیه کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

دامنه تظاهرات اعتراضی هفتگی علیه نتانیاهو شنبه شب گسترش یافت و ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر شنبه شب در میدان «هبیما» شهر تل آویو تجمع کرده و علیه نتانیاهو و تلاش‌های کابینه او برای تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی اعتراض کردند. همچنین ده‌ها هزار نفر نیز در راهپیمایی اعتراضی به سمت خیابان «کابلان» در تل آویو شرکت داشتند.

برگزار کنندگان تظاهرات در تل آویو اعلام کردند که شمار شرکت کنندگان در تظاهرات این هفته، بیشتر از تظاهرات شنبه گذشته بود.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست لاپید برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که اینگونه اقدامات کابینه نتانیاهو، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.
https://jahannews.com/vdcg7797xak9xq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg7797xak9xq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بکش تا من پاداش دهمت