پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

حسن معجونی در «نون‌خ» حضور ندارد

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 828178
پیگیری‌ها نشان می‌دهد سری جدید سریال «نون‌خ» در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۲ روی آنتن خواهد رفت اما دوباره هومن حاجی‌عبداللهی جلوی دوربین سعید آقاخانی رفته است.
حسن معجونی در «نون‌خ» حضور ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، این روزها خبر درباره سریال‌های نوروزی و رمضانی به اوج گمانه‌زنی خودش رسیده است. در این میان، پخش «نون‌خ» بیشتر از همه قوت گرفته اما جزئیاتی که در آن روایت می‌شود بخش عمده‌ای از آنها با واقعیت همخوانی ندارد. یکی از آنها بازیگرانی است که در این سری جدید حاضرند.

ماجرا با انتشار یک تصویر شروع می‌شود. عید غدیرخم بود که مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی خبری را در صفحه‌ مجازی‌اش منتش کرد؛  او عکسِ حمیدرضا آذرنگ را در کنارِ حسن معجونی منتشر کرد. بازیگری که چندی است کمتر در سریال‌های تلویزیون دیده می‌شود و او را بیشتر در آثار نمایش‌ خانگی و فیلم‌های سینمای ایران می‌بینیم. 

آن‌طور که تهیه‌کننده «نون‌ خ» در توضیحاتِ‌کوتاهش به آن اشاره کرده حسن معجونی همبازیِ حمیدرضا آذرنگ شده است. دو بازیگر تئاتری که سال‌ها روی صحنه با هم خاطره آفریده‌اند و می‌تواند نوید اتفاقات جالبی را در فصل چهارم این سریال تلویزیونی بدهد. هنوز کاراکترِ معجونی مشخص نیست و نمی‌دانیم او قرار است با خلیل در داستان‌های نورالدین خانزاده تقابل کند و یا رفاقت!

اما در ادامه بیژن بنفشه‌خواه در برنامه اینترنتی «معرکه» که ویژه ایام جام‌جهانی توسط پلتفرم نماوا ساخته شده، به حضورش در این سریال اشاره کرد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد او قرار است همان نقشی را بازی کند که پیش از آن به حسن معجونی سپرده شده بود؛ بنابراین معجونی در این سریال حضور ندارد. 

در روزهایی که خبرهای «نون‌خ» زیاد در رسانه‌ها مطرح می‌شود این نکته جالب است که فیلمبرداری سریال تمام شده و پخشِ آن در ایام نوروز و رمضان 1402 قطعی شده است. هومن حاجی‌عبداللهی و مجید یاسر که در سری‌های گذشته جلوی دوربین سعید آقاخانی رفتند در فصل نوروزی و رمضانی 1402 هم حضور دارند.

ساخت سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از آبان‌ماه امسال آغاز شد و حالا پس از گذشت چند ماه فیلمبرداری، تصویربرداری این سریال به اتمام رسیده است. این سریال طنز در فصل‌های گذشته پرداختن به مساله کرونا و همچنین فضای گرم و صمیمانه روستاها و کمبودهای موجود در این مناطق از جمله کردستان و کرمانشاه را دستمایه طنز قرار داد.

فصل اول این سریال در فروردین 1398 در 15 قسمت روی آنتن رفت. فصل دوم آن نیز در 17 قسمت در فروردین 1399 روی آنتن رفت و فصل سوم آن در 16 قسمت فروردین 1400 روی آنتن رفت. آنچه که مسلم است تعداد قسمت‌های فصل چهارم «نون.خ» نسبت به فواصل گذشته بیشتر است و شاید دلیل آن را قرار گرفتن در مناسبت نوروز و رمضان عنوان کرد و باید دید سعید آقاخانی چه سوژهایی را در این فصل و با کمک بازیگران جدیدش دست مایه طنز قرار داده است.

داستان سریال «نون خ» از فصل اول تا سوم درباره زندگی نورالدین خانزاده با بازی (سعید آقاخانی) است که در استان کرمانشاه زندگی می کند و اتفاقاتی که برای خانزاده و دخترهایش و همچنین اهالی روستا رخ می دهد، مسیر قصه را تعیین می‌کند. در این سریال بازیگران دیگری همچون علی صادقی، هدیه بازوند، علی صالحی، میرطاهر مظلومی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، صهبا شرافتی، فریده سپاه منصور، حمیدرضا آذرنگ و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل چهارم سریال «نون خ» آبان‌ماه در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویربرداری شد. سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از مجموعه‌های طنز در سال‌های اخیر است که ساخت آن تا فصل چهارم ادامه پیدا کرده است و در فصل جدید نیز بازیگرانی از جمله بیژن بنفشه‌خواه، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی عبداللهی و مجید یاسر در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می‌پردازند.

حال باید دید سعید آقاخانی قرار است با ساخت فصل چهارم از این سریال چگونه مخاطبان را غافلگیر‌می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcbzwbwwrhb58p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzwbwwrhb58p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی هم خوبه
Iran, Islamic Republic of
سریالی بدون محتوا و نوعی لطمه به بیت المال تلقی می گردد