پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

عیار اپوزیسیون در پروژه وکالت به ربع پهلوی

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 828086
جریان‌های معاند در روز‌های اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت وکالت دادن به رضا پهلوی، کلید زدند.
عیار اپوزیسیون در پروژه وکالت به ربع پهلوی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، پس از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه قطع گاز و زمستان سخت ایران، جریان‌های معاند در روز‌های اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت وکالت دادن به رضا پهلوی، کلید زدند؛ کارزاری که بیش از هر چیز زمینه ساز بروز اختلاف‌های درونی در جریان اپوزیسیون جمهوری اسلامی شده است و به گفته خودشان تعداد کسانی که به این کمپین مضحک پیوستند، از ۳۰۰ هزارنفر فراتر نرفت.

این شوی تبلیغاتی سلطنت‌طلبان بلافاصله با انتقادات و مخالفت‌های جدی سایر طیف‌های اپوزیسیون مواجه شد. شماری از کنشگران و فعالان ضد انقلاب در فضای مجازی موضوع وکالت را در تضاد با همبستگی و ائتلاف عنوان می‌کنند و آن را به خلافت و جانشینی نزدیک‌تر می‌دانستند. آش این کارزار به قدری شور بود که حتی گروهک تروریستی منافقین هم به نقد آن پرداخت و نوشتند: رضا پهلوی نه از تشکیلات برخوردار است نه سابقه مبارزاتی به جز زندگی چهل ساله در امریکا!

اکنون با شکست این کارزار عیار واقعی ربع پهلوی میان جریان‌های مختلف اپوزیسیون مشخص شد و می‌توان از آن به عنوان یک خود‌زنی از سوی سلطنت‌طلبان یاد کرد. بر همین اساس رضا پهلوی در آخرین اظهار نظر خود با طرح موضوع سفر به سایر کشور‌ها و مذاکره با مقامات آن‌ها به عنوان نماینده مردم ایران سعی کرد بر شکست کارزاری مجازی «من وکالت می‌دهم» سرپوش بگذارد. فضاحتی که حتی حمید فرخ نژاد بازیگر فراری به آن اذعان کرد و پس از حضور در محفل اپوزیسیون خارج نشین گفته: خیلی زود متوجه شدم چقدر جمهوری اسلامی خوشبخت است که چنین مخالفانی در مقابل خود دارد. جماعتی که فقط خود را می‌بیند و هیچ کدام دیگری را قبول ندارد. جماعتی پر از مشکل شخصی با یکدیگر که بعد از گذشت ۴۴ سال هنوز نتوانسته به رهبری مشترکی رأی بدهد و جماعتی که هر کدام ساز خود را می‌زند و رسانه‌هایی که چشم دیدن هم را ندارند و همه وقت خود را صرف از بین بردن خودشان می‌کنند.
https://jahannews.com/vdcjooeomuqe8yz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjooeomuqe8yz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نزاريد لطفا عكس اين ملعون را