پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 828035
معرفی بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس
نرم افزار حسابداری در هر معاملات تجاری و رویدادهای مالی حاوی مرکزی ترین اطلاعات است و مدیریت ثبت، نگهداری، پردازش و ارائه این اطلاعات برای مدیریت هر کسب و کاری حیاتی است. این رویکرد اهمیت نرم افزار تولیدی را در یک تجارت مشخص می کند.

اما روش حسابداری یک کسب و کار و نحوه پردازش اطلاعات حسابداری در یک واحد تجاری که توسط نرم افزار حقوق و دستمزد آن شرکت تعیین می شود در این مقاله از پارمیس به آن می پردازیم.

نرم افزار حسابداری تولیدی پارمیس

نرم افزار تولیدی باید امکان مدیریت هزینه و مدیریت سفارش را در اختیار حسابدار قرار دهد. زیرا در تولید مهمترین دغدغه بعد از کیفیت محصولات تولیدی کاهش قیمت تمام شده و در نتیجه افزایش سود حاصل از تولید است.

با توجه به نوع محصول، فرآیندهای تولید انبوه، سفارشی، کارگاهی و دسته ای را می توان در بخش تولید تعریف کرد. ایستگاه های کاری تعریف شده در خط تولید برای تخصیص مواد مصرفی و برنامه ریزی تولید مهم هستند. با توجه به نوع فرآیند، ضرورت تامین مواد مصرفی اهمیت پیدا می کند.

گاهی بر اساس فرآیند تولید تعریف شده کمبود مواد اولیه باعث توقف کل خط تولید می شود و این امر هزینه سنگینی را به شرکت تحمیل می کند. با توجه به این ضرورت، امکان تعریف مواد و کنترل موجودی آنها در نرم افزار تولیدی برای شرکت های تولیدی در نظر گرفته شده است.

برای ثبت دقیق داده های مالی، بهترین نرم افزار تولیدی باید بتواند پیمانکار و داده های مربوط به همکاری با او را از قبیل مقدار کالا، مواد تحویلی به وی و کالای دریافتی، هزینه ای که باید به پیمانکار و حتی درصد ضایعات پرداخت شود.

ذکر این نکته ضروری است که هر شرکت تولیدی بسته به نوع محصول تولیدی و در نتیجه نوع فعالیت های تعریف شده برای آن و همچنین اندازه و سطح کسب و کار نیازمند ویژگی های خاصی از یک نرم افزار حسابداری تولیدی است که باید در نظر گرفته شود.
 

نرم افزار حسابداری پارمیس استار

بهترین نرم افزار حسابداری برای شرکت های تولیدی پارمیس، علاوه بر طراحی نرم افزار حسابداری یکپارچه به نام پارمیس استار، مناسب برای کسب و کارهای رو به رشد، متوسط و بزرگ، با هدف رفع نیاز در دسترس بودن اطلاعات مالی، پیاده سازی راهکار ابری در نرم افزار یکپارچه آن
نرم افزار حسابداری یکپارچه پارمیس استار با ارائه زیرسیستم های مختلف سعی در ادغام اطلاعات بخش های مختلف دارد تا به صاحبان مشاغل در مدیریت بهتر امور کمک کند.

تحت سیستم نرم افزار حسابداری بهای تمام شده پارمیس استار، محاسبه بهای تمام شده محصولات تولیدی، گزارش مواد در جریان تولید بر اساس ایستگاه های کاری و مدیریت فرآیند تولید ارائه می شود. همچنین با هدف مدیریت چرخه تولید و برنامه ریزی آن، نرم افزار تولید و بهای تمام شده در نسخه نرم افزار حسابداری با زیر سیستم های حسابداری و انبار ادغام شده است و این برای مدیران مزیت محسوب می شود.

در فرمول ساخت، مواد مورد استفاده در فرآیند تولید محصول و مقدار مورد نیاز تعیین می شود. این اطلاعات برای حسابدار برای محاسبات مربوط به حسابداری بسیار مفید است. بنابراین یکی از ویژگی های مهم بهترین نرم افزار حسابداری ، قابلیت تعریف فرمول ساخت با توجه به مواد مصرفی و ایستگاه های کاری برای محصولات تولیدی شرکت می باشد.

با کمک تعریف فرمول ساخت می توان فرآیند تولید و موجودی کالای مورد نیاز را مشخص کرد و در صورت نیاز نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز اقدام کرد. به عبارت دیگر تعریف فرمول ساخت در نرم افزار حسابداری می تواند به کنترل موجودی انبار به منظور جلوگیری از توقف خط تولید و یا کاهش تولید روزانه کمک کند.
 

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به شما این امکان را می دهد که برای هر عنصر حقوق کارمند فرمول مورد نظر را تعریف کنید. در ضمن می توانید با طراحی انواع حقوق و دستمزد، قراردادی و استخدامی، انواع قراردادهای کار را با نیروی انسانی خود در نرم افزار تعریف کنید.

این ویژگی به نرم افزار حقوق و دستمزد اجازه می دهد تا با هر نوع کسب و کاری سازگار شود و تمامی نیازهای شما را پوشش دهد. این نرم افزار پویا به دلیل انعطاف پذیری در تعریف سیستم های مختلف حقوق و دستمزد برای هر نوع کسب و کاری با هر اندازه ای مناسب است.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار حقوق و دستمزد تهیه و ایجاد فایل های بانکی و بیمه ای جهت تسهیل مدیریت مالی حقوق کارکنان و ارتباط با سازمان های مربوطه می باشد. در این حالت، از صرف ساعت‌های زیادی برای توضیح بیشتر خودداری کنید.

آداماس، دسترسی به ظرفیت ها به عنوان تعریف وام، همراه با مدیریت مالی تسهیلات، بر رضایت کارکنان نیز تأثیر می گذارد. ارائه گزارش های متنوع در زمینه های مختلف از جمله دارایی و مالیات، پرداخت ها و ... به همراه امکان درج فایل های خروجی از تجهیزات زمان بندی برای مدیریت مکانیزه روز کاری کارکنان از دیگر ویژگی های این نرم افزار کاربردی پارمیس است.

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای تجاری یکی از وظایف و فعالیت های حسابداران است که بیشترین زمان را می گیرد. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه فهرستی از سازمان های مختلف و دیسک بانک برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری زمان بسیار بیشتری را می طلبد.

در ماه های پایانی سال علاوه بر لحظه جدایی از یک نیروی تجاری، این حجم کار به اوج خود می رسد زیرا در عمل محاسبه حقوق و دستمزد به یکی از چالش برانگیزترین فرآیندهای تجاری تبدیل می شود. .

توابع واسطه ای که به طور گسترده در این نرم افزار استفاده می شود، این عناصر بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

معرفی اشتباه تایپی
صدور خودکار فیش و سند حقوق به صورت گروهی و تکی
تنظیم خودکار انواع گزارشات خارجی (بیمه، بانک، امور مالی)

جمع بندی

قبل از انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی و نرم افزار حقوق و دستمزد و داشتن درک درستی از نیازها و خواسته های کسب و کار شما از یک نرم افزار حسابداری باید قبل از خرید هر کدام از نرم افزار تولیدی و نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می‌توانید به سایت اصلی www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02188758 تماس حاصل فرمایید.
https://jahannews.com/vdcdsj0jkyt0xz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsj0jkyt0xz6.2a2y.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *