شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

زارع: مدال و شادیم را با مردم خوی تقسیم می‌کنم

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 828030
کشتی گیران کشورمان پس از رقابت‌های کرواسی توضیحاتی را بیان کردند.
زارع: مدال و شادیم را با مردم خوی تقسیم می‌کنم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، علی سوادکوهی دارنده مدال طلای رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی اولین رویداد مهم سال ۲۰۲۳ بود و توانستیم در این رقابت‌ها ۴ طلا و ۲ نقره کسب کنیم. مسابقات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و سطح تقریبا بالایی داشت. بعد از این رقابت، مسابقات جام تختی را داریم و در این مسابقات مشخص خواهد شد که چه کسی لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی است و می‌تواند به رقابت‌های جهانی صربستان برود. 

زارع: مدال و شادیم را با مردم خوی تقسیم می‌کنم
امیرحسین زارع هم درباره مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی گفت: خداراشکر می‌کنم که توانستیم با دست پر از این رقابت‌ها بازگردیم و خدا را شاکرم که توانستم در این مسابقات کشتی‌های بسیار خوبی را بگیرم و به مدال طلا برسم. این مدال و این خوشحالی را با مردم عزیز خوی تقسیم می‌کنم که این روزها با توجه به زلزله‌ای که بوده ناراحت هستند. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده هم با کسب مدال طلا و به اهتزاز در آمدن پرچم کشورم دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم.
 
https://jahannews.com/vdcipvavut1aru2.cbct.html
jahannews.com/vdcipvavut1aru2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *