پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شد

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 828001
معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
تعطیلی پنجشنبه‌ها در دولت تصویب شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از همشهری آنلاین، علی اصغر شالبافیان، در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و رونق گردشگری در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها، به دولت ارائه و تصویب شد و در قالب لایحه به مجلس ارسال شده و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس در این خصوص هستیم.

وی تاکید کرد: بخش عمده اقتصاد گردشگری کشور مبتنی بر رونق گردشگری داخلی است، تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند به رونق سفرهای کوتاه مدت ختم شود و موجب رونق مقاصد اقتصادی مبانی اصلی گردشگر فِرست شود. به فرض مثال شهرهای بزرگ ما که ساکنان بسیار دارند همچون شهرکرد که دارای شهرستان‌ها و اماکن گردشگری زیادی در اطراف است می‌تواند با سفرهای کوتاه مدت به رونق اقتصادی، رشد گردشگری به ویژه در حوزه بوم‌گردی ختم شود.

شالبافیان در مورد اقدامات مقابله با ایران هراسی که ضربه سنگینی به گردشگری وارد می‌کند، گفت: دو ظرفیت برای این مسئله در نظر گرفته‌ایم نخست، هزینه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به زبان‌های مختلف خارجی که باید در قالب تولید و نشر محتوا توزیع شود و همچنین ردیف اعتبارات مشخص به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با ایران هراسی که با عناوین معرفی و تبلیغات گردشگری پیش‌بینی شده است.
 
https://jahannews.com/vdcgz797qak9xz4.rpra.html
jahannews.com/vdcgz797qak9xz4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ف
Iran, Islamic Republic of
احسنت این شد.
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
United States
حضور در اداره تا 4 و نیم کجاش خوبه؟ .
Iran, Islamic Republic of
بهترین ساعت کاری 7.30 الی 14.30 هستش .
تارا
Iran, Islamic Republic of
تعطیلی پنجشنبه ها و کارکردن تا ساعت چهار عصریعنی نابودی خانواده مخصوصا زنان کارمند است .
محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
این چه حرفیه برادر . خانواده زمانی نابود میشه که من کارمند قانونا باید تا 14.30 سرکار باشم ولی به دلیل مشغله و دو شغله بودن و اضافه کار باید تا 18 سر کار باشم . نه ناهارم مشخصه و نه خانوادم . آخر هفته هم فقط یه جمعه هست اونم فقط برای خوابیدن . کوچکترین وقتی برای خانوادم ندارم . تعطیلی ادارات در پنجشنبه بسیار کار قابل تقدیری هست و امیدارم به زودی مصوب بشود
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
گراني هاي مواد خوراكي و هزينه هاي گزاف اقامت خود از عوامل اصلي كاهش گردشگري براي ايرانيان است.