جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۷

شهادت یک بسیجی بر اثر یخ‌زدگی

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 827989
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از شهادت بسیجی داوود جاودانیان در حال امنیت پایدار در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات شمال‌غرب کشور خبر داد.
شهادت یک بسیجی بر اثر یخ‌زدگی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار حسن حکمتیان اظهار داشت: شب گذشته داوود جاودانیان از بسیجیان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات شمالغرب در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی دلیل شهادت این بسیجی را شدت سرما هنگام تغییر جابجایی شیفت عنوان کرد و افزود: هنگام جابجایی شیفت، ۱۵ بسیجی دچار آسیب شدند که یکی از این عزیزان به شهادت رسید و مابقی بعد از موفقیت عملیات جستجو نجات یافتند.

حکمتیان ابراز کرد: یکشنبه هفته آینده تشییع در یاسوج از کنگره شهدا تا گلزار شهدا برگزار می‌شود و بعد برای اعزام به شهرستان بهمئی بدرقه می‌شود و صبح روز دوشنبه از لیکک به سمت روستای کت برای تشییع بدرقه خواهد شد.
 
https://jahannews.com/vdcaa0nao49nuo1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa0nao49nuo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صبوریان
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی ، جهان نیوز یه پرونده ای برای پیگیری علت این حادثه تشکیل بده!.
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد .
Iran, Islamic Republic of
خدایش رحمت کند ولعنت کند کسانی را که قدر امنیت را نمی دانند
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد سرباز سرافراز میهن...
Iran, Islamic Republic of
جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند این شهید و دیگر شهیدان بی ادعا را ما بخدا شرمنده ایم این بسیجی ها و دیگر مدافعان امنیت بخدا خیلی مظلوم هستند اللهم عجل لولیک الفرج اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی ایران اینطوری جمهوری اسلامی ایران شد. با شهادت و ایستادگی. روحش شاد. صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم