جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست +عکس جدید

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 827981
فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست، وی در گذشته اعتصاب غذا کرده که پس از مداخلات پزشکی و صحبت های انجام شده از تصمیم خود صرفنظر کرده است.
فرهاد میثمی در اعتصاب غذا نیست +عکس جدید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، از شب گذشته انتشار عکس‌های فرهاد میثمی که از پنج مرداد ماه سال 1397 و در پی قطعی شدن حکمش در زندان به سر می‌برد توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

 
 
فرهاد میثمی با اتهام توهین به مقدسات و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و پس از ورود به زندان در سال ۹۷ اقدام به اعتصاب غذا در یک بازه زمانی موقت کرد.

با توجه به اینکه او سابقه بیماری کولیت داشته است، در همان مقطع زمانی مقداری وزن از دست می دهد اما با مداخلات پزشکان و رایزنی های صورت گرفته از سوی مسئولین زندان سرانجام اعتصاب غذای خود را شکست و تحت درمان پزشکی و دارویی قرار گرفت.

بنابر این گزارش؛ اما از شب گذشته مجددا عکس‌هایی از فرهاد میثمی در فضای مجازی منتشر شده  که پیگیری‌های روابط عمومی سازمان زندانها نشان می‌دهد فرهاد میثمی در این دوره خاص اعتصاب غذا نکرده اما به هم بندی‌ها و مسئولین زندان اعلام کرده من کمترین مقدار غذا را مصرف میکنم.

در حال حاضر با توجه به نظارت کادر زندان و گزارش‌های ارسال شده به مسئولین زندان رجایی شهر، وضعیت عمومی نامبرده به طور مرتب تحت نظر پزشک مقیم زندان بوده و حال عمومی اش مناسب گزارش شده است.
 
https://jahannews.com/vdcc4mq4s2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4mq4s2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
. اینها اصلاحپذیر نیستن..