جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

دست کلاهبردار ۱۲۷ میلیاردی رو شد

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 827966
با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم یک متهم حرفه ای و تحت تعقیب با ۱۲۷ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.
دست کلاهبردار ۱۲۷ میلیاردی رو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری (خرید و فروش و جعل اسنادِ دو واحد آپارتمان) به پلیس آگاهی شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در راستای کشف جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد متهم تحت تعقیب بوده و دارای چندین پرونده حقوقی و کیفری نزد محاکم قضایی در استان تهران می باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم در شهرستان قشم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود اعتراف کرد با شگردهای خاص در قالب شرکت های کاغذی و جعل سند ۱۲۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سردار جعفری با بیان این که مبارزه با پدیده جعل و کلاهبرداری با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.
 
https://jahannews.com/vdcfvedcvw6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcfvedcvw6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *