کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه ای در مورد حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران

14 بهمن 1401 ساعت 10:10

حاکمان ستمگر باکو نه آداب حکمرانی در داخل را میدانند و نه آداب همسایگی و همجواری را رعایت کرده اند و در هر دو از اسرائیل الهام گرفته اند .


فرارسیدن چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ایران را به همه دوستداران و پیروان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی رحمت الله علیه و جانشین برحق او امام خامنه ای،،مدظله العالی،، رهبرحق طلبان  و استکبار ستیزان دراقصاء نقاط عالم تبریک وتهنیت عرض مینماییم .

حادثه هفتم بهمن ماه و حمله یک معترض به سفارت جمهوری آذربایجان درتهران،اتفاقی بود که ازلحظه وقوع ، مسئولان جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن آن ، دنبال کشف واقعیت آن بودند تا جائیکه وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران پیشنهادتشکیل کمیته ای مشترک، با حضور مسئولان جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان حاکمان باکو را ارائه دادند اماالهام علیف سرکرده حاکمان باکو، با رفتاری کودکانه ولی هدفمند و از پیش تعیین شده ،حادثه را تروریستی خواند، و دستور تخلیه سفارت باکو درتهران را داد!! ،

به شهروندان جمهوری آذربایجان هشدار داد به ایران مسافرت نکنند،!! و شکایت در مجامع بین المللی را دردستور کار خود قرار داده و یکی از مزدوران چاپلوس حاکمان باکو ، از رژیم کودک کش صهیونیستی خواست تبریز شهر خودمان است و دراقدامات خود تبریز را از آسیبها محفوظ دارند... اعلام کردند که کنسولگری خودرا در تبریز تخلیه نمیکنند...؟!

تبریز و آذری ها به نیابت از کل ایران خطاب به علیف الاف میگوید:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست              عرض  خود میبری و  زحمت  ما   میداری......

و این همه در حالی است  دنیا شاهد است و رصد میکند که ،حاکمان سرکوبگر باکو درسرکوب شیعیان و مسلمانان جمهوری آذربایجان گوی سبقت را از تمام دژخیمان وسرسپردگان ربوده اند و هرگونه حب وطن و تفکر در اصالت و مام وطن و ایران دوستی را با زندان و شکنجه پاسخ میدهند آنها به تفرعن گردنکشانه عادت کرده اند و با مسلمین و هموطنان دور افتاده از موطن اصلی اجحاف روا داشته و ساز سرنوشت فرعونیان غافل گشته‌اند .

حاکمان ستمگر باکو نه آداب حکمرانی در داخل را میدانند و نه آداب همسایگی و همجواری را رعایت کرده اند و در هر دو از اسرائیل الهام گرفته اند .

اما باکو بداند که علی رغم اینکه ایران اسلامی در حادثه تروریستی شاهچراغ اگر با پاسپورتهای آذربایجانی تروریستها با سماحت و بزرگوارانه برخورد و از توبیخ و تنبیه حاکمان باکو امتناع ورزید. اما این بار خطایتان در اظهار نظر به تبریز و لانه کنسولگری تان در آنجا قابل بخشش نیست و در صورتی که در مقام جبران خطایتان بر نیایید و تعاملات مثبت وزارت امور خارجه ایران در شما کارگر نیافتاد و به اصل حسن همجواری درروابط بین المللی برنگشتید.

تاریخ نشان داده که برای تنبیه خطاکاران و پر رویان تبریز به تنهایی کفایت میکند اعلام میکنیم درایام جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، تبریز و آذری ها و کل ایران،مهمترین اصل انقلاب، را که پایبندی به آرمانهای امامین انقلاب وشهدای گرانقدرانقلاب اسلامی و  حفاظت از حریم و حرم ایران اسلامی ، و ناکام گذاشتن طواغیت واستکبار ونوچه های مزدور آنها با تمام قوا پایبندیم تاجاییکه حتی اجازه و مهلت یاوه گویی به کسی نمیدهیم پس دراظهار نظرهایتان مراقب باشید درگفته هایتان ،اظهار نظرهای خطایی نداشته باشیدویقین بدانید تبریز وتبریزی دلداده اسلام وانقلاب اسلامی ورهبری الهی آن،و خالق ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶برعلیه رژیم طاغوتی وابسته به اربابان آمریکایی و استکباری، خنثی کننده توطئه تجزیه کشور توسط گروهکهای سرسپرده تجزیه طلب دراول انقلاب، خط شکنان ۸سال دفال مقدس برعلیه صدام بعثی مزدور و متجاوز، بعداز اتمام حجت در اقدامات دلسوزانه مسئولان دستگاه سیاست خارجه ، اولین افراد خواهند بود که پاسخ بیخردی حاکمان باکو را داده وبساط کنسولگری تان را به بساط برچیده سفارتتان الحاق نموده و اوهامتان راخط بطلان خواهیم کشید.

وآخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

-جبهه متحد گام دوم انقلاب اسلامی استان آذربایجانشرقی          - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان آذربایجانشرقی
-جمعیت جوانان انقلاب اسلامی استان آذربایجانشرقی                - حزب موتلفه اسلامی استان آذربایجانشرقی
-جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان آذربایجانشرقی                -حزب پایداری استان آذربایجانشرقی
-کانون تربیت اسلامی استان آذربایجانشرقی                             -جمعیت خدمتگزاران آبادانی وپیشرفت استان آذربایجانشرقی
-شورای هماهنگی حزب الله و انصار حزب الله تبریز                      -روحانیت مبارز وپایدار تبریز
-جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان آذربایجانشرقی       -مجامع مناطق ۱۰-۸-۵-۲محلات تبریز ومجمع اصناف وبازاریان ، مجمع جوانان ومجمع خواهران جبهه متحد گام دوم انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی
 


کد مطلب: 827964

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827964/بیانیه-مورد-حمله-مسلحانه-سفارت-جمهوری-آذربایجان-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com