پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
نشست خبری فیلم «جنگل پرتقال»؛

صدرعاملی: آینده فیلم‌سازی ایران درخشان است

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 827956
نشست خبری فیلم «جنگل پرتقال» با حضور رسول صدرعاملی تهیه‌کننده این اثر برگزار شد.
صدرعاملی: آینده فیلم‌سازی ایران درخشان است
به گزارش جهان نيوز، نشست مطبوعاتیِ فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» روز پنج‌شنبه ۱۳ بهمن در سانس دوم برای اصحاب رسانه و جامعه منتقدان در سینمای رسانه (پردیس سینمایی ملت) با حضور رسول صدر عاملی تهیه کننده اثر برگزار شد. 

*باید به فیلم‌سازان جوان کمک کرد
رسول صدر عاملی: اینکه به شدت حال خوشی ندارم ولی وظیفه خود میدانستم در جشنواره حضور پیدا کنم. سازمان سینمایی تلاش می‌کند که سینماگران کار اولی در سینما حضور داشته باشند. دو بازیگر داشتیم که شهرستان هستند و نتوانستند حاضر شوند.

صدرعاملی ادامه داد: کار با نسل جدید فیلمساز بسیار جذاب و خوب است. نزدیک شدن به آنان، درکشان برای رسیدن به نگاه متقابل زمان می برد. تردید نکنید سینمای آینده ایران بسیار بسیار درخشان خواهد بود.

وی درباره مسئله تغییر نسل و گفت و گو با نسل جدید توضیح داد: واقعیت این است شخصا از زمانی که خودم را شناختم آنقدر در کارگردانی و تلاش خود تنها بودم که الان آنان را درک می کنم.  بخشی از موفقیت جامعه این است که نسل جدید را دریابیم. من 26 سال پیش با فیلم دختری با کفش های کتانی هشدار خودم را دادم و باید این روند را ادامه داد. درباره اینکه کارگردان تا چه اندازه به کارکتر نزدیک شده بود گفت کارگردان باید به این پرسش پاسخ دهد. 

وی در ادامه درباره اینکه فیلم ژست روشنفکرانه دارد یا خیر گفت: این ژست روشنفکرانه نیست بلکه دوران است و کسی که دوره های ادبی و هنر را گذرانده است متوجه می‌شود این روشنفکری نیست. ریاکارانه هم نیست فیلم تلاش می کند تا این گذر را به نمایش بگذارد و فکر می کنم تا اینجا هم موفق بوده است.

رسول صدر عاملی ادامه داد: این فیلم نسخه نهایی نیست چون موسیقی آن آماده نشده و قرار است آماده شود.

کارگردان فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» علی‌رغم بیماری شدید و به احترام اصحاب رسانه، خودش را به نشست رسانه‌ای فیلم در جشنواره فجر رساند و با تشویق حاضران روبرو شد.

*تلاشم را کردم/ اولین ساخته‌ام بود و همچنان یاد می‌گیرم
در ادامه وی و تهیه‌کننده بابت عدم حضور باقی اعضا عذرخواهی و بیماری را دلیل آن اعلام کردند.

خوانساریان در پاسخ به انتقاد یکی از حاضران مبنی بر عدم ساخت درست شخصیت‌های فیلم گفت: تلاشم را کردم و با توجه به ساخت اولین فیلمم این موارد را یاد می‌گیرم اما اگر نتوانستم معذرت می‌خواهم. 
https://jahannews.com/vdcenf8vpjh8woi.b9bj.html
jahannews.com/vdcenf8vpjh8woi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *