پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۴
سردار سلامی:

هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 827948
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.
هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند
به گزارش جهان نیو‌ز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عصر امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شکوه و عظمت قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل قرآن را هم ندارند و به آن اهانت و جسارت می کنند.
 
وی خطاب به توهین کنندگان به قرآن، گفت: از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز حافظان اسلام ، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، افزود: به کسانیکه قرآن را آتش زدند می گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.
 
سردار سلامی شهدا و خانواده آنها را چراغ راه، خواند و تصریح کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می آموزیم.
 
وی به توطئه های دشمن اشاره کرد و افزود: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.
 
سپاه حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام است
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: سپاه پاسدارل حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، این نهاد منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است.
 
سردار حسین سلامی افزود: اگر سپاه نبود نمی توانستیم از عظمت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه جا کنند، این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند اما خداوند نور خویش را تعالی می بخشد.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه حق مردمانی هستند که می خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دلها زنده می کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند.
 
سردار سلامی ادامه داد: سپاهیان مردانی هستند که پاک بوده و خداوند آنان را دوست دارد، خانه های آنان دروازه هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می خوانند و آن را حفظ می کنند و کلماتش را به خاطر می سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می شوند.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می خواستند فرهنگ و ارزشهای مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.
https://jahannews.com/vdcfjedccw6d01a.igiw.html
jahannews.com/vdcfjedccw6d01a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سردار چرا اقدامی نمی کنید؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
ماشالله سلامی جان خوب سخنرانی می کنن خدا حفظشون کنه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
درود بر فرمانده شجاع و بصیر و با غیرت
عادل
Iran, Islamic Republic of
حرف کافی است. عمل می خواهیم.