کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پيام مديرعامل گروه سايپا به مناسبت آغاز دهه فجر مطرح شد؛

در چهل و چهارمین فجر انقلاب، سایپا در مسیر تبلور غرور و خودباوری قرار دارد

13 بهمن 1401 ساعت 15:21

مديرعامل گروه خودروسازی سايپا طی پيامی آغاز دهه فجر و سالروز پيروزی انقلاب اسلامی را تبريک گفت.


به گزارش جهان نیوز، متن پيام محمدعلی تيموری به شرح زير است:

 
بهمن ­ماه سرآغاز شكوفائی اراده ملت بزرگ ايران برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

مردم سلحشور ايران عزيز در سايه رهبری بنيانگذار كبير انقلاب اسلامی در بهمن­ ماه 1357 در مسيری گام نهادند كه عزت و افتخار را برای دين مبين اسلام و استقلال را برای همه ملت های مسلمان جهان به ارمغان آورد.

كشور عزيزمان ايران در سال­ های پس از انقلاب اسلامی، همواره با دسيسه های پنهان و آشكار دشمنان خارجی و داخلی مواجه بوده كه با تدبير و رهبری عالمانه حضرت امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری و همراهی مردم هوشيار و شجاع­، نتيجه ­ای جز يأس و نوميدی برای دشمنان دين و ميهن به همراه نداشته است.

بيش از چهار دهه است كه از عمر بابركت انقلاب ملت ايران می­ گذرد و در طول اين سال­ های پرفراز و نشيب، موفقيت­ های چشمگير و پيشرفت­ های گسترده ­اي در زمينه ­های علمی، سياسی، اجتماعی، صنعتی و... به دست آمده كه حاصل همت و همدلی مردم و برنامه­ ريزی و درايت مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صنعت كشور نيز در سال­ های پس از انقلاب، فراز و فرودهای بسياری را به چشم ديده كه موفقيت ­ها و پيشرفت­ های صنايع مختلف به ويژه صنعت خودرو، با تلاش و ايثار همه اركان به ويژه كارگران، متخصصان و مسئولان به دست آمده است. اما دلايل اصلی مشكلات و عقب ­ماندگی ­های صنعت خودرو در اثر موانع بين ­المللی و بدعهدی شركای تجاری، محدوديت­ ها و تحريم­ های ظالمانه از بعد خارجی و كوتاهی ها و عدم خودباوری‌ها در بعد داخلی بوده است.  

از آغاز فعاليت دولت سيزدهم، حوزه تأثيرگذار صنعت خودرو وارد مرحله جديدی شد كه براي گروه خودروسازی سايپا آينده ­ای درخشان و بی­ نظيری را نويد مي­ دهد و در سال آينده و سال­ های پس از آن، شاهد جهش و سرآمدی مجموعه بزرگ سايپا در حوزه‌های مختلف خواهيم بود.

گروه سايپا با پشت ­سرگذاشتن مشكلات گذشته، اكنون در شرايطی به سر می ­برد كه با مجاهدت و ايثار كارگران پرتلاش، همراهی كاركنان و متخصصان و برنامه ­ريزی انجام ­شده، چشم ­انداز بسيار روشنی در حوزه ­های مختلف خواهد داشت.

موفقيت سايپا در ارتقاء بهره وری با عبور مستقيم و تجاری سازی توليدات، كاهش زيان انباشته و افزايش سود عملياتی، شكستن ركورد توليد سال گذشته در 4 بهمن سال جاری، توسعه محصولات با عرضه و توليد خودروهای جديد سواری و تجاری شامل؛ سايناCVT و اتوماتيك، شاهين پلاس، شاهين اتوماتيك، اطلس، آريا، سهند،P90، وانت پادرا لانگ، وانت كاريز، ون 14 نفره و...، توليد قوای محركه جديد و بهينه سازی موتورهای فعلي، واردات خودروهای جديد برابر مقررات، رشد و ارتقای كيفيت محصولات جديد (كه منجر به افزايش تقاضای روزافزون مشتريان نسبت به محصولات گروه سايپا شد)، رشد عرضه لوازم یدکی با کیفیت برای افزایش ایمنی خودروهای قدیمی، تكريم مشتريان در حوزه خدمات پس از فروش، رعايت حقوق ذی نفعان و... بخش هايی از موفقيت‌های گروه سايپا در يك سال اخير است كه بدون ترديد تمامی اركان گروه در كسب اين موفقيت ها نقش مؤثری داشته و دارند.   

آثار اين موفقيت ­ها در محصولات در حال توليد گروه آشكار است و در بهمن­ ماه امسال نيز همزمان با چهل ­و چهارمين سالگرد پيروزی شكوهمند انقلاب اسلامی برخی از دستاوردهای فرزندان اين مرز و بوم در گروه سايپا به اطلاع ملت بزرگ ايران خواهد رسيد. دهه فجر، نقطه عطف پروژه های صنعتی و تبلور غرور و خودباوری ملت ايران است.

اطمينان دارم كه معرفی محصولات جديد و آگاهی مردم شريف از پيشرفت­ های يك ­سال اخير گروه سايپا منجر به افزايش خودباوری ملی و عزتمندی و افتخار تلاشگران و متخصصان توانمند داخلی خواهد شد.

اينجانب با تبريك فرا رسيدن دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزی غرورآفرين انقلاب اسلامی، براي همه مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شريف، كاركنان، مهندسان و متخصصان حوزه صنعت خودرو و گروه سايپا، آرزوی سعادت و سربلندی و توفيق در ادامه راه شهيدان گران ­قدر و امام راحل و پيروی از ولی امر مسلمين حضرت آيت ­الله خامنه‌­ای (مد ظله ­العالی) را دارم.
 
  محمدعلی تيموری
مديرعامل گروه خودروسازی سايپا


کد مطلب: 827942

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827942/چهل-چهارمین-فجر-انقلاب-سایپا-مسیر-تبلور-غرور-خودباوری-قرار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com