چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اسکی در توچال؛ نیم میلیون برای چند ساعت تفریح +فیلم

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 827936
کوه‌نوردی به دلیل جاذبه‌هایی متعددی که دارد همواره برای علاقه‌مندان به ورزش ویژگی‌ خاصی داشته است.
نیم میلیون برای چند ساعت تفریح +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، کوه‌پیمایی و کوه‌نوردی به دلیل جاذبه‌هایی متعددی که دارد همواره برای علاقه‌مندان به ورزش ویژگی‌ خاصی داشته تا جایی که در بین دوستداران آن می‌توان افرادی را با هر سن و جنسیتی دید.

در کلان‌شهرهای بزرگی چون تهران با توجه به ترافیک و آلودگی هوا که در بیشتر روزهای سال امری غالب به شمار می‌رود این علاقه‌مندی ویژگی‌ دوچندانی پیدا می‌کند و اگر در روزهای هفته به ویژه در ایام تعطیل سری به تفرجگاه‌های ورزشی بزنید شاهد حضور قشر عظیمی از مردم هستید که برای ورزش به این محل‌ها مراجعه می‌کنند.

مجموعه تفریحی، ورزشی توچال با امکانات متنوع و به دلیل دسترسی آسان، بهترین و در دسترس‌ترین فضا برای علاقه‌مندان به کوهنوردی،‌صعودهای ورزشی و البته ورزش اسکی است،‌ شما می‌توانید برای تهیه بلیت، رزرو هتل، زمین‌های تنیس، لوازم اسکی و ... از طریق سایت مجموعه توچال اقدام کنید،‌ البته می‌توانید سفری مجازی با ما به این مجموعه داشته‌ باشید و از کیفیت خدمات و میزان هزینه‌های آن مطلع شوید.
 
https://jahannews.com/vdcc1mq4e2bqio8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1mq4e2bqio8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *