جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گفت و شنود/ حیوونکی!

پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 827898
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: از تظاهرات و اعتصابات گسترده در کشورهای اروپایی چه خبر؟!
 
گفتم: به نوشته مطبوعات غربی دیروز در فرانسه دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دست به اعتراض و اعتصاب زده بودند که از سوی پلیس به شدت سرکوب شدند و دولت فرانسه از پلیس این کشور به خاطر سرکوب تظاهرات قدردانی کرد!
 
گفت: تظاهرات و اعتصاب در انگلیس هم از سوی پلیس انگلیس سرکوب شد و «ریشی سوناک‌» نخست‌وزیر انگلیس ضمن تشکر از پلیس، مردم را تهدید کرد که اگر به تظاهرات و اعتصاب ادامه بدهند از گارد ویژه ارتش هم برای سرکوب استفاده خواهد کرد!
 
گفتم: ولی همین دولت‌های فرانسه و انگلیس از آشوب و اغتشاش در ایران و کشتن پلیس و بسیجی و آتش‌زدن آمبولانس‌های حامل بیمار و... حمایت تبلیغاتی و تسلیحاتی و مالی می‌کردند و تروریست‌های قاتل را معترض آرام! معرفی می‌کردند! و...
 
گفت: اما، خودمونیم‌ها، این جرثومه‌های فساد و تباهی که قُمپز دفاع از حقوق بشر را در می‌آوردند، بدجوری مفتضح شدند و هویت واقعی‌شان برملا شد.
 
گفتم:‌ یارو دست‌های الاغشو قطع کرده بود و می‌خواست به جای کانگورو بفروشه!
https://jahannews.com/vdcjhaeoouqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhaeoouqe8oz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *