پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پایش و ترمیم مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 827843
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان حمل و نقل و تراقیک شهر تهران اقدام به پایش و ترمیم معابر شهری و بزرگراهی منتهی به میدان آزادی کرده است.
پایش و ترمیم مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شیخ بهایی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت:به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در پیش بودن راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدام به اجرای طرح تحول نگهداشت شهر با هدف آماده سازی خیابان و میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی و سایر مسیر‌های منتهی به میدان آزادی کرده است.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: از جمله این اقدامات در دست اجرا می‌توان به پایش و ترمیم خطوط ترافیکی بزرگراهی شهر تهران با اولویت محور‌های منتهی به میدان آزادی از جمله بزرگراه‌های شهید لشگری، شهید آیت الله سعیدی، جناح و... اشاره کرد.

افزود: در قالب این طرح، خط کشی محوری در خیابان‌های انقلاب و آزادی حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و همچنین نوسازی و شست و شوی تابلو‌های هدایت مسیر در شبکه معابر شهری و بزرگراهی، جهت بهبود عملکرد آدرس دهی شهری در تمامی مسیر‌های منتهی به میدان آزادی تهران انجام خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcjxaeotuqe8oz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxaeotuqe8oz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *