شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جزئیات نشست فراکسیون انقلاب با سردار رادان

سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 827686
عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی از جزئیات نشست این فراکسیون با فرمانده کل انتطامی کشور را تشریح کرد.
جزئیات نشست فراکسیون انقلاب با سردار رادان
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم عزیزی عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست صبح امروز این فراکسیون با سردار رادان، رئیس جدید فرماندهی انتظامی کل کشور، گفت: فراکسیون انقلاب در راستای جلساتی که هر هفته با مسئولان و فرماندهان سطوح مختلف کشور دارد، امروز میزبان سردار رادان بود.

وی افزود: بخشی از این نشست به بیان دیدگاه‌ها و اظهار نظرات نمایندگان در حوزه مسائل و موضوعی امنیتی و انتظامی کشور پرداخته شد و اعضای فراکسیون بر نقش فرماندهی انتظامی کشور در امنیت پایدار و رضایتمندی عمومی بویژه در حوزه اجتماعی تاکید کردند.

عزیزی عنوان کرد: همچنین سردار رادان نیز ضمن ارائه تحلیلی از فضای امنیتی و انتظامی کشور، تاکید کرد که رویکردهای جدید در ساختار فرماندهی انتظامی کشور با محوریت منویات رهبر انقلاب که در حکم انتصاب مورد اشاره قرار گرفت، خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی عنوان کرد: انتظار سردار رادان از مجلس این بود که در بودجه سنواتی توجه ویژه‌ای به بخش انتظامی کشور شود تا بتوان رویکرد تحولی فراجا در دوره جدید با قدرت پیاده سازی شود.
https://jahannews.com/vdcevf8vpjh8wpi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevf8vpjh8wpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *