کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور گروه زیشل در کنگره سالیانه متخصصین پوست

11 بهمن 1401 ساعت 10:59



اهمیت بهداشت و سلامت پوست به عنوان مهم‌ترین جلوه ظاهری بدن و اندام محافظت از قسمت‌های داخلی آن بر کسی پوشیده نیست. لذا هر ساله کنگره متخصصین پوست با حضور پزشکان عمومی، متخصصان پوست و برندهای مختلف محصولات مراقبتی پوست نظیر برند زیشل برگزار می‌شود. به طور کلی هدف از برگزاری این کنگره تأکید بر اهمیت پوستريال کیفیت محصولات پوستی تولید شده و استفاده صحیح و اصولی از این محصولات است.

در ادامه راجع به نکات مراقبت پوستی و انواع خدماتی که توسط پزشکان عمومی و متخصصین پوست ارائه می‌شود، صحبت می‌کنیم. همچنین در خصوص بهترین محصولات زیبایی و درمانی پوست از قبیل انواع ژل و فیلر مطالبی را بیان خواهید کرد. برند زیشل Zishel یکی از برندهای کره‌ای است که به تولید محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی پوست اختصاص دارد.

تکنیک‌های درمانی پوست

در حالی که امروزه بسیاری از پزشکان عمومی در مطب‌ها و کلینیک‌های خود به انجام خدمات درمانی و زیبایی پوست می‌پردازند. اما هنوز هم بهترین راه درمان مشکلات پوستی مراجعه به متخصصین پوست و مو است؛ چراکه انجام امور درمانی و زیبایی روی پوست کاری حساس است و بدون تردید متخصصین این امر بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه خواهند داد. به طور کلی افراد به دو دلیل به پزشکان پوست مراجعه می‌کنند. یک مشکلات درمانی و دوم استفاده از خدمات زیبایی.

در ادامه این مقاله با توضیح مختصری در خصوص روش‌های درمانی پوست راجع به استفاده از محصولات مراقبتی و درمانی پوست از قبیل انواع ژل جوانسازی صحبت می‌کنیم.

مشکلات درمانی پوست

پوست به عنوان بزرگ‌ترین اندام بدن در حفظ سلامت و زیبایی بدن انسان‌ها نقش حیاتی دارد. این عضو از بدن مدافع اعضای داخلی در برابر عوامل خطرناک موجود در محیط از قبیل باکتری‌ها، ویروس‌ها و ... است. از طرفی پوست در برابر گرما، سرما و رطوبت نیز بدن را محافظت می‌کند. با این وصف اهمیت به پوست چه از لحاظ درمانی و چه از نظر زیبایی باید مورد توجه قرار گیرد.

خدمات زیبایی پوست

بخش مهمی از مراجعین پزشکان عمومی و متخصصین پوست به دنبال دریافت خدمات زیبایی هستند. این خدمات شامل انواع روش‌های مزوتراپی، جوانسازی، روش‌های هایفو، پی آر پی، بوتاکس، تزریق ژل و ... است. توجه داشته باشید که کیفیت خدمات زیبایی و درمانی چه توسط پزشک متخصص انجام شود چه پزشکان عمومی، تا حد زیادی به کیفیت محصولات مورد استفاده بستگی دارد. به همین دلیل مراجعین و زیباجویان باید همواره بدون در نظر گرفتن هزینه به دنبال خدمات زیبایی و مواد مورد استفاده کیفیت بالا باشند.
 

زیشل؛ بهترین مارک محصولات مراقبتی پوست ساخت کره

پوست به دلایل متعددی از قبیل افزایش سن، فشارهای عصبی، خستگی و کم خوابی دچار چین و چروک، شل شدگی و افتادگی می‌شود. در گذشته تنها روش رفع چین و چروک‌های صورت و درمان شل شدگی و افتادگی کنار آمدن با آن بود. اما پیشرفت علم راه‌های بازگشت به جوانی را به وجود آورده است.

بهترین و سریع‌ترین روش جوانسازی پوست خصوصاً جوانسازی پوست صورت تزریق ژل و فیلر است. این روش چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و با سفت کردن پوست هر گونه خط و خطوط و شل شدگی پوست را حذف خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید تزریق ژل در کلینیک‌های متعددی انجام می‌گیرد که البته کیفیت نهایی کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. متخصصین پوست متعقدند که پزشکان عمومی نباید در کار آن‌ها دخالت کنند؛ اما به نظر می‌رسد که کیفیت محصولات مورد استفاده در درمان مشکلات پوست هنوز هم نقش اساسی را ایفا می‌کند.

یکی از بهترین محصولاتی که تاکنون مورد تأیید اکثر پزشکان و متخصصین پوست بوده است، ژل برند زیشل است. این محصول کره‌ای بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. سازندگان این محصول (گروه CHA) طرفدار محصولات سازگار با محیط زیست هستند. ژل زیشل تست حیوانی ندارد و به دلیل تأثیر بالا در رفع چین و چروک‌ها، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ماندگاری ژل زیشل

از آنجایی که ژل زیشل مقاومت بیشتری در برابر آنزیم‌های بدن دارد، نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار از ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار است. لذا با خرید ژل زیشل و تزریق آن روی پوست می‌توانید خاطر جمع باشید که تا چهار ماه آینده اثری از چین و چروک‌ها مشاهده نخواهید کرد.

کاربردهای ژل مارک زیشل

اکنون که با ساختار و کیفیت ژل زیشل آشنا شده‌اید. احتمالا بخواهید از این ژل کره‌ای برای لب هم استفاده کنید. گفتیم که این محصول در رفع چین و چروک مانداری بالایی دارد و بدون ایجاد تورم بهترین اثر را در جوانسازی پوست ایجاد می‌کند. اما آنچه باعث می‌شود این محصول کاربردی همه جانبه داشته باشد، ساختار و مواد به کار رفته در آن است.

در ساختار ژل زیشل Zishel از ژل اسید هیالورونیک استفاده شده که ویسکوالاستیسته عالی دارد. بر همین اساس با تزریق این ژل در پوست لب حالت و فرم زیبایی ایجاد می‌شود. به طور کلی انواع ژل زیشل Zishel که برای رفع چین و چروک‌های سطحی، متوسط و عمیق مورد کاربرد دارد، هیچ گونه واکنش‌های آلرژیک، التهاب و تورم ایجاد نمی‌کنند.

انواع ژل و فیلرهای کره‌ای زیشل

ژل زیشل در انواع مختلفی از قبیل رز تاچ، رز گلم، رز مایلد و رز فورت به بازار عرضه شده است. هر کدام از آن‌ها در حجم‌های متفاوت برای قسمت‌های مختلفی از پوست و شدت‌های مختلفی از خطوط مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال خرید زیشل رز تاچ برای چین و چروک‌های سطحی مناسب است؛ اما برای چین و چروک‌های عمیق بهتر است از رز فورت استفاده شود.  

حضور زیشل در کنگره سالیانه پوست رازی

هر ساله کنگره پوست رازی با حضور تعداد زیادی از پزشکان و متخصصین پوست برگزار می‌شود. در آبان ماه سال جاری (1401) این کنگره با حضور برند زیشل رنگ و روی دیگری داشت. در این کنگره از محصولات زیشل که دارای تأییدیه وزارت غذا و دارو هستند رونمایی شد. مطمئناً حضور در چنین کنگره‌هایی مهر تأییدی بر کیفیت محصولات این برند کره‌ای از جمله انواع ژل‌های تزریقی این برند است.
 

جمع بندی

در این مقاله به طور خلاصه در خصوص خدمات درمانی و زیبایی پوست و بهترین روش رفع آن‌ها صحبت کردیم. همچنین گفتیم خرید زیشل و محصولات این برند به خصوص محصولات جوانسازی (ژل‌های تزریقی) تأثیر خارق‌العاده‌ای در کیفیت خدمات زیبایی پزشکان و متخصصین پوستی خواهد داشت.

سایت رسمی زیشل به عنوان تنها نماینده زیشل در ایران و در خاورمیانه محصولات این برند لوازم آرایشی باکیفیت و قیمت مناسب این برند کره‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند.


کد مطلب: 827676

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827676/حضور-گروه-زیشل-کنگره-سالیانه-متخصصین-پوست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com