کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد دقیقه نودی مارسی برای جذب آزمون

11 بهمن 1401 ساعت 10:38

مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی جاری مورد توجه باشگاه المپیک مارسی قرار گرفته است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سردار آزمون از زمان پیوستنش به بایرلورکوزن در زمستان گذشته، نتوانسته در ترکیب ثابت این تیم برای خود جایی دست و پا کند. به همین دلیل شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد. چند روز پیش نشریه آلمانی «کیکر» با انتشار گزارشی مدعی شده بود که بایرلورکوزن آماده فروش مهاجم ایرانی خود است که شروع خوبی در بوندس‌لیگا نداشته است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اکنون خبر داده که باشگاه المپیک مارسی مذاکرات خود را با بایرلورکوزن به منظور به خدمت گرفتن قطعی آزمون آغاز کرده است، هرچند او تنها گزینه این باشگاه فرانسوی نیست. بر اساس ادعای رومانو، مارسی به دنبال جذب مهاجمی جدید برای اضافه کردن به تیم تحت‌هدایت ایگور تودور است و سردار یکی از دو یا سه گزینه مدنظر آنهاست.

این خبرنگار ایتالیایی همچنین خبر داد که پیشنهاد اول مارسی به بایرلورکوزن برای جذب مهاجم ایرانی این تیم 10 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده است. حالا همه چیز بسته به تصمیم مدیران باشگاه بایرلورکوزن دارد، اما مارسی در آخرین ساعت پنجره نقل‌وانتقالات زمستاتی (پنجره‌ای که ساعت 23:59 امشب به وقت محلی اروپا بسته خواهد شد) گزینه‌های دیگر را هم ارزیابی خواهد کرد.

سردار آزمون که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته به حضور هشت ساله‌اش در فوتبال باشگاهی روسیه پایان داد و با قراردادی پنج و نیم ساله به بایرلورکوزن پیوست، پیش از ملحق شدن به این تیم به شدت مورد توجه لیون فرانسه قرار داشت.

سردار 28 ساله این فصل تنها در 13 بازی از رقابت‌های مختلف برای لورکوزن به میدان رفته (355 دقیقه از 1170 دقیقه ممکن) و دو پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته، هرچند مصدومیت باعث شده او 11 بازی در رقابت‌های مختلف را هم از دست بدهد.

مهاجم تیم ملی که یک سال از حضورش در بایرلورکوزن می‌گذرد، در مجموع در 24 بازی که در بیشتر آنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده، تنها یک گل‌زده و سه پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.


کد مطلب: 827671

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827671/پیشنهاد-دقیقه-نودی-مارسی-جذب-آزمون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com