پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

شهادت مامور پلیس در عملیات رهایی گروگان ۳۲ ساله در شیراز

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 827534
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت ولی یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری شیراز بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهادت مامور پلیس در عملیات رهایی گروگان
به گزارش جهان نيوز، سردار رهام بخش حبیبی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در اطراف باغات محمودیه بلوار چمران شیراز بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله را به قصد اخاذی و آدم ربایی با یک دستگاه خودروی سواری ربوده و از محل متواری می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: ماموران به منظور حفظ جان گروگان با آدم ربا درگیر و دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم است خاطرنشان کرد:

متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس افتخاری انتظامی شیراز بنام محمود هوشمندی بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل شد.
https://jahannews.com/vdcgwu97tak9xn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwu97tak9xn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازم بی احتیاطی مأموران انتظامی و شهادت یه نیروی دیگه در یک عملیات نه چندان سخت.