کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماربل شیت نسل جدید دیوارپوش های دکوراسیون داخل

9 بهمن 1401 ساعت 21:18

ماربل شیت چیست؟ باید گفت ماربل شیت نسل جدیدی از دیوارپوش داخلی ساختمان است که ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد.


ماربل شیت چیست و چه نقشی در دکوراسیون داخلی دارد؟ جان بخشیدن به فضای داخلی منزل با متریال ها و المان های مختلفی انجام می شود. ترکیب هنرهای مختلف در کنار هم به خلق یک اثر شگفتانه منجر می شود. در سال های اخیر ما با طیف گسترده ای از دیوارپوش های مختلف مواجه بوده ایم. تمامی این دیوارپوش ها به یک جزء کاربردی و جدا نشدنی در دکوراسیون داخلی منزل تبدیل شده اند.

دیوارپوش ها به صورت اختصاصی برای قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی طراحی شده اند. در اینجا قصد داریم نسل جدیدی از دیوار پوش را معرفی کنیم که یک متریال پرکاربرد و زیبا است. ماربل شیت یکی از متفاوت ترین و در عین حال زیباترین دیوار پوش هایی است که نمایی مشابه با سنگ طبیعی دارد. در گذشته خانه هایی که از سنگ های طبیعی برای دیوار پوش استفاده می کردند نمایی بسیار زیبا و خارق العاده داشتند. اما هزینه بر بودن این نما توانایی پیاده کردن ان را برای افراد معمولی غیر ممکن کرده بود. تا اینکه ماربل شیت با ظاهری کاملا مشابه سنگ طبیعی اما با جنس پی وی سی ساخته شد و نیاز قشر عظیمی از افراد را پوشش داد.

ماربل شیت چیست؟

ماربل شیت
 
اگر نام ماربل شیت تا بحال به گوشتان نخورده است نگران نباشید چون این دیوارپوش جدید است و به معنی ورق طرح مرمر است. این دیوار پوش با کاربردهای گسترده ای روانه صنعت دکوراسیون داخلی شد و از استحکام بالایی برخوردار است. این ورقه ها از 70 درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ ساخته شده اند که ضخامت آن ها حداکثر 4 میلی متر است. طول و عرض این دیوار پوش 280 در 122 سانتی متر است.
 
ویژگی های ورق های ماربل شیت
دیوار پوش ماربل شیت به دلیل آنتی باکتریال بودن برای فضاهای مختلف قابل استفاده است. این متریال قابلیت شستشو دارد و ضد خش و ضد ضربه است. شما می توانید به راحتی این دیوار پوش را روی تمام سطوح هموار و ناهموار نصب کنید. از دیگر ویژگی های ارزنده این دیوار پوش می توان به عایق صوتی بین دیوارها و ضد حریق بودن و قابلیت خودش خاموش شوندگی اشاره کرد. همچنین به راحتی می توانید این دیوار پوش را با میخ و چسب نصب کنید.
 
دکوراسیونی زیبا با دیوارپوش ماربل شیت
ورق های ماربل شیت دقیقا ظاهری مانند سنگ های طبیعی دارند. در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده از سنگ طبیعی باعث جذابیت و لوکس کردن دکوراسیون می شد تا اینکه متریالی مشابه با سنگ های مرمر طراحی و تولید شد اما ساختار و وزن ماربل شیت کاملا با سنگ طبیعی متفاوت است. از آنجا که استخراج، آماده سازی و نصب سنگ های طبیعی زمان بر و البته پر هزینه است در نتیجه با این دیوار پوش به هیچ وجه با چنین محدودیت هایی مواجه نیست و هر فضایی را به راحتی می توان با این متریال آراسته کرد.
 
مزایای استفاده از دیوارپوش ماربل شیت
دیوار پوش ماربل شیت به دلیل ابعاد بزرگی که دارد نصب و اجرای آن بی دغدغه و راحت است. طرح و رنگ این دیوارپوش متنوع است و شما به راحتی می توانید بهترین طرح را متناسب با دکوراسیون طبیعی منزل استفاده کنید. ماربل شیت ها در طرح سنگ مرمر و با رنگ های سفید ساده، صورتی، سبز، سفید و مشکی، سفید و آجری و ... تولید میشود. نسبت به سنگ مرمر طبیعی هزینه بسیار پایین تری دارد و مقرون به صرفه تر است. این محصول در برابر آب و رطوبت مقاوم است پس به راحتی می توان برای سرویس های بهداشتی از آن استفاده کرد.
وزن سبک این دیوارپوش باعث شده است تا به راحتی بتوان برای سقف هم کاربردی باشد. همچنین این محصول زیبا را می تون روی ستون ها یا ابزارهای مختلف اجرا کرد. از آنجا که نسبت به سنگ طبیعی ورقه های این دیوار پوش ابعاد بزرگی دارند در نتیجه به صورت یکپارچه اجرا می شوند و جلوه ی بسیار زیبایی دارند. نسبت به سایر متریال ها مانند مصالح ساختمانی و غیره اجرایی بی دغدغه و بدون کثیف کاری دارد و در سریعترین زمان ممکن نصب می شود.
 
معایب استفاده از این پوشش در دکوراسیون داخلی
تمام دیوارپوش های رایج در دکوراسیون داخلی در کنار مزایای ارزنده ای که دارند یک سری معایب هم دارند. دیوار پوش ماربل شیت هم با معایب اندکی همراه است. این متریال ارزشمند در فصل زمستان سرد است و نما و ظاهر گرمی ندارد و بیشتر برای لوکس کردن فضا مورد استفاده قرار می گیرد. طرح های این محصول نسبت به سنگ واقعی کمی غیر واقعی تر هستند البته این عنصر اصلا به چشم نمی آید.
 
کاربرد پوشش ماربل شیت
 
کاربرد پوشش ماربل شیت
 
دیوارپوش تنها برای دکوراسیون داخلی منزل طراحی نشده است بلکه قابلیت های متفاوت این دیوارپوش باعث شده است تا به راحتی بتوان آن را برای مکان های تجاری، اداری، تفریحی، مسکونی و ... اجرا کرد. شما می توانید به راحتی در بیمارستان ها، تالارها، هتل ها و شهربازی های سربسته و ... از این دیوار پوش استفاده کنید.

امکان اجرا و پیاده سازی ماربل شیت در فضای پارکینگ ها، لابی ها، راهرو، پلکان و ... وجود دارد همچنین به راحتی به عنوان قرنیز، گلویی، نبشی، اسکوتی، قاب، تسمه و ... قابل استفاده است. استونیت یا همان ماربل شیت را می توانید برای ایجاد یک فضای لوکس و مجلل استفاده کنید. تنوع در مدل ها و طرح های این دیوار پوش بسیار زیاد است. برخی از خصوصیات این متریال آن را نسبت به سنگ طبیعی برتر می کند. همین خصوصیات سبب شده تا برای طراحی فضاهای داخلی بی نظیر و خارق العاده باشد.
 
کاربرد ماربل شیت در دکوراسیون داخلی
ماربل شیت را می توان در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی منزل از قبیل دیوارهای پذیرایی، راه پله ها، بالکن و بین کابینتها، سرویس بهداشتی، اتاق مطالعه، اتاق خواب کودک و بزرگسال، پارکینگ و ... قابل نصب است.
 
قیمت و نحوه نصب و اجرای این پوشش
 
دیوارپوش ماربل شیت
 
از آنجا که دیوارپوش ماربل شیت در طرح و رنگ های مختلفی عرضه می شود در نتیجه قیمت دقیق و تعریف شده ای برای آن وجود ندارد. فاکتورهای مهمی از قبیل اندازه دیوارها، شرایط اقتصادی بازار و نوسانات ارز، نحوه نصب و ... روی قیمت نهایی این دیوارپوش تاثیر می گذارد. هر ورق این دیوار پوش حدود 3.5 متر مربع از فضای دیوار را پوشش می دهد که در مقایسه با سایر دیوارپوش ها مساحت زیادی را پوشش می دهد و این تا حدودی مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت ماربل شیت ضخامت آن است. این محصول در ضخامت های 2 میل، 3 میل و 4 میل طراحی می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت و نحوه نصب و اجرا می توانید به سایت آذران پلاست به آدرس azaranplast.ir مراجعه کنید. این مجموعه سالهاست که در زمینه فروش، نصب، طراحی انواع دیوارپوش و سقف کاذب فعالیت میکنند و برای تمامی محیط های اداری، مسکونی و تجاری محصولات با کیفیت و مناسبی را عرضه می کنند.
 


کد مطلب: 827507

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827507/ماربل-شیت-نسل-جدید-دیوارپوش-های-دکوراسیون-داخل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com