جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کشف ۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 827340
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 89 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز خبر داد.
کشف ۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی تاکید و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و سلب تحرک مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی 77 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی چندین عملیات منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از دستاوردهای این طرح 89 قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و 824 عدد انواع فشنگ کشف شد.

صالحی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان وظیفه پلیس و عبور از آن خط قرمز فراجا است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.
https://jahannews.com/vdcbazbwgrhb5fp.uiur.html
jahannews.com/vdcbazbwgrhb5fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *