شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ساعاتی پس از عملیات بزرگ؛

عملیات نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس اشغالی

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 827328
ساعاتی پس از عملیات بزرگ مبارز فلسطینی، رسانه‌های صهیونیستی امروز شنبه از وقوع یک تیراندازی دیگر در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
عملیات نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی در قدس اشغالی
به گزارش جهان نيوز، چند ساعت پس از عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه شهید «خیری علقم»، رسانه‌های رژیم صهیونیسیتی اعلام کردند که دقایقی پیش در پی وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی، دست‌کم دو نفر زخمی شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری صداوسیما، عامل عملیات تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس که به تلافی جنایات همه روزه صهیونیست‌ها انجام شد، نوجوانی ۱۳ ساله است که زخمی شده و زنده است.

یکی از زخمی‌های تیراندازی امروز در شهر اشغالی قدس، به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و حال او به شدت وخیم است.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند با وجود استقرار نظامیان این رژیم در مناطق مختلف شهر اشغالی قدس، شهرک نشینان احساس ناامنی می‌کنند.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی، دستور استقرار دائم یگان ویژه نظامیان این رژیم را در شهر اشغالی قدس صادر کرد.

۶۰ درصد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات در شهر اشغالی قدس، از ترس تکرار این عملیات، در کرانه باختری مستقر شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نظامیان این رژیم در حال بازجویی از فلسطینی ۱۳ ساله‌ای هستند که امروز به سوی شهرک نشینان در محله سلوان قدس، تیراندازی کرد. بازجویی از این نوجوان فلسطینی با وجود زخمی شدن او صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی از محل تیراندازی امروز در محله سلوان شهر اشغالی قدس در کرانه باختری بازدید کرد.

نظامیان صهیونیست بامداد پنج‌شنبه با یورش به اردوگاه جنین و دیگر مناطق باختری دست‌کم ۱۰ فلسطینی، از جمله یک زن مسن را به شهادت رساندند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.
 


https://jahannews.com/vdchiqn6623nixd.tft2.html
jahannews.com/vdchiqn6623nixd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *