جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

درخواست شهید مدافع حرم از کارکنان شهرداری

شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 827258
خانواده عزیزم و رفقای خوبم مخصوصا شما رفقای طلبه‌ام دعا و نماز شب اول قبر برایم فراموشتان نشود. در ضمن خواهشمندم غسل و کفنم نکنید و مرا با همان لباس و بدن خونی به خاک بسپارید.
درخواست شهید مدافع حرم از کارکنان شهرداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمد کیهانی، از طلبه‌های انقلابی استان خوزستان بود که داوطلبانه راهی رزم با داعش شد و در راه دفاع از حرم به شهادت رسید. شهید کیهانی که از کارکنان شهرداری اهواز بود، در وصیت‌نامه‌اش از مدیران و کارکنان شهرداری‌ها خواسته تا قدر خدمت‌رسانی را بدانند و با مردم مهربانانه رفتار کنند. شهید مدافع حرم محمد کیهانی در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود:

«از خانواده می‌خواهم که شهادتم را تبریک بگویند، خوشحال باشید که شیون، ناله و لباس مشکی مخصوص عزای اهل‌بیت(ع) است اگر بی‌قرار شدید روضه اربابم‌ حسین(ع) و مادرش را بخوانید که هم من بسیار به آن نیاز دارم و هم خودتان... از همکارانم در شهرداری اهواز خواهشمندم به دلیل اینکه شهرداری در بین ادارات بیشترین ارتباط را با مردم دارد مواظب رضایتمندی مردم عزیز باشند و قدر این فرصتی که خدا در اختیار آنان قرار داده برای خدمت‌رسانی را بدانند و با مردم مهربان و خوش‌رفتار باشند و در راه‌اندازی کار آنان تعجیل نموده و مراقب شیطان باشند که خدایی نکرده آنها را آلوده نکند.

خانواده عزیزم و رفقای خوبم مخصوصا شما رفقای طلبه‌ام دعا و نماز شب اول قبر برایم فراموشتان نشود. در ضمن خواهشمندم غسل و کفنم نکنید و مرا با همان لباس و بدن خونی به خاک بسپارید در کنار شهید حسین‌زاده و مجتبی بابایی‌زاده.»
https://jahannews.com/vdcjiaeoouqe88z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiaeoouqe88z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام الله علیه