پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد

جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 827186
جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد هر پیشنهادی را که جمهوریخواهان درباره مالیات‌ها ارائه دهند، وتو خواهد کرد.
بایدن جمهوریخواهان را تهدید کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بایدن پنجشنبه به وقت محلی گفت: به آنان اجازه این کار را نخواهم داد و هر طرحی را که بفرستند وتو می‌کنم.

گروهی از جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا تلاش می‌کنند تا بسیاری از مالیات‌های فدرال از جمله مالیات بر درآمد را احذف کرده و به جای آن مالیات بر فروش را وضع کنند.

این طرح «قانون مالیات منصفانه» نامگذاری شده است. برخی کارشناسان مالیاتی هشدار می‌دهند که این طرح به نفع خانواده‌های کارگری نیست و بیشتر به نفع ثروتمندان آمریکا خواهد بود.

بایدن در واکنش به این طرح از دستاوردهای دو ساله دولتش دفاع کرد و گفت: این ملت چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته و راه درازی را طی کرده است.

این اظهارت در روزی بیان شد که وزارت بازرگانی آمریکا گزارش داده رشد تولید ناخالص داخلی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ حدود ۲.۹ درصد بوده است یعنی حدود ۰.۴ درصد بیشتر از رقمی که پیش‌بینی شده بود.

بایدن همچنین از کاهش آمار بیکاری به ۳.۵ درصد در ماه دسامبر دفاع کرد و گفت: ما حدود ۱۱ میلیون شغل ایجاد کردیم. بیکاری در میان کارگران سیاهپوست و لاتین تبار و افراد دارای معلولیت به کمترین میزان رسیده است.
 
https://jahannews.com/vdcjoaeomuqe8vz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoaeomuqe8vz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *