جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلینیک ارتوپدی دکتر مجید یکی از برترین کلینیک های ارتوپدی سطح تهران

پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 827153
ارتوپدی شاخه ای از علم پزشکی است که تمرکز اصلی آن مراقبت از سیستم اسکلتی عضلانی است. این سیستم بسیار پیچیده از ماهیچه ها، استخوان ها، مفاصل، تاندون ها و رباط های مختلف تشکیل شده است.

طبق این تعریف، جراح ارتوپد به پزشکی گفته می شود که در درمان های جراحی (مانند جراحی فتق دیسک کمر و گردن) و درمان های غیرجراحی (مانند اوزون تراپی) تخصص دارد و به درمان مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی می پردازد. متخصصین کلینیک ارتوپدی دکتر مجید با استفاده از بهترین تجربه جراح ارتوپد در تهران آماده خدمت رسانی به افراد مبتلا به دردهای اسکلتی عضلانی هستند. در این کلینیک بهترین جراحان ارتوپد را گردآوری کرده ایم و از جدیدترین روش های درمانی مانند اوزون تراپی زیر نظر متخصص ارتوپد استفاده می‌کنیم.

همانطور که اشاره کردیم جراح ارتوپد می تواند از دو روش جراحی و غیر جراحی برای درمان انواع مشکلات اسکلتی عضلانی مانند آسیب های ورزشی، درد مفاصل و مشکلات کمر استفاده کند. در کلینیک ارتوپدی دکتر مجید، متخصص ارتوپدی پس از ارزیابی وضعیت بیمار و انجام آزمایشات خاص، بهترین راه را برای درمان بیمار در نظر می گیرد. این کلینیک دارای تجهیزات مختلف جهت درمان و تشخیص و همچنین معاینه توسط بهترین پزشک ارتوپد تهران می باشد. بنابراین، می توانید تمام مراحل درمان را زیر نظر متخصص ارتوپدی انجام دهید. در این مجموعه مانند هر بیمارستان ارتوپدی در تهران کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی زیر نظر بهترین جراح ارتوپد در تهران انجام می شود. تجربه و تخصص یکی از عوامل کلیدی است که این کلینیک ارتوپدی در تهران را به یک کلینیک کامل و منحصر به فرد تبدیل می کند.


چه مشکلاتی در این کلینیک ارتوپدی قابل درمان است:
  • درد مفاصل ناشی از آرتروز
    شکستگی استخوان
    کمر درد
    گردن درد
    درد شانه و مشکلاتی مانند بورسیت
    سندرم تونل کارپال
    بیماری های مادرزادی مانند پاچنبری ( کلاب فوت) و اسکولیوز
    مشکلات ناشی از استفاده بیش از حد از اندام ها و آسیب های ورزشی مانند تاندینیت، پارگی مینیسک و پارگی رباط
رایج ترین دلایل مراجعه ی بیماران به متخصص ارتوپد:
آیا هر روز زانو درد دارید؟ آیا بعد از بیدار شدن از خواب یا پس از مدتی عدم فعالیت در مفاصل مهم بدن مانند زانو و ران احساس درد و سفتی می کنید؟ آیا تا به حال با آسیب دیدگی به حالت عادی بر می گردید؟ اینها تنها بخشی از دلایلی است که باعث می شود بیماران برای درمان به متخصص ارتوپد مراجعه کنند.

کاهش درد

درد یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه افراد به پزشک ارتوپد است. از آنجا که این پزشکان روی سیستم اسکلتی-عضلانی اشراف کامل دارند؛ با اطلاع از علائم بیمار به سرعت می‌توانند علت درد را تشخیص داده و اقدام به رفع آن کنند. این سیستم از عضلات، اعصاب، استخوان‌ها، مفاصل، تاندون‌ها، رباط‌ها، غضروف‌ها و سایر بافت‌های همبند تشکیل شده و اختلال در کارکرد هر کدام از آنها می‌تواند منجر به ایجاد درد در آن ناحیه شود. علت اغلب این دردها، بیماری‌های اسکلتی- عضلانی و آسیب‌دیدگی فیزیکی است و خوشبختانه اکثر آنها نیز قابل درمان هستند. بنابراین اگر دردی در استخوان‌ها، مفاصل و یا نواحی اطراف آنها احساس می‌کنید؛ در اولین قدم به دکتر ارتوپدی مراجعه کنید. این پزشکان در درمان انواع زانو درد، درد لگن، درد شانه، درد آرنج، درد مچ دست و پا و درد کمر و گردن تخصص دارند. با مراجعه به موقع به یک متخصص ارتوپد خوب در تهران شاید بتوانید با درمان‌های ساده‌ای مانند ازن درمانی دردهای حتی مزمن خود را نیز رفع کنید. در مجموعه اطبا می‌توانید با بهترین دکتر ارتوپد ایران مشورت کرده و در جهت درمان موثر دردهای خود گام بردارید. برای درمان خود به کلینیک ارتوپدی دکتر مجید مراجعه کنید.
https://jahannews.com/vdcdk50jsyt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk50jsyt0xf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *