کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موضع گیری رهبرانقلاب درباره اهانت به قرآن در چند کشور اروپایی:

اهانت جنون آمیز به قرآن نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است/ علی رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه روز پرفروغ تر شده و آینده از آن اسلام است

5 بهمن 1401 ساعت 22:46

رهبر انقلاب در واکنش به اهانت به قرآن کریم در چند کشور اروپایی تأکید کردند: اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است.


به گزارش جهان نیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند. رهبر انقلاب اسلامی این اهانت‌ها را نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام دانستند و همه آزادی‌خواهان جهان را به مقابله با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی، فراخواندند.

متن موضع‌گیری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در حساب توئیتر رسانه KHAMENEI.IR منتشر شد به شرح زیر است:

«اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان میدهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است. همه‌ آزادی‏خواهان جهان باید درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.»



کد مطلب: 827112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/827112/اهانت-جنون-آمیز-قرآن-نشان-می-دهد-هدف-حملات-استکبار-اصل-اسلام-علی-رغم-توطئه-روزبه-روز-پرفروغ-تر-شده-آینده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com